October 2010 - Fiqa story

22 October 2010

~Hey, perempuan! tak perlu macam tu!~

10/22/2010 1
~Hey, perempuan! tak perlu macam tu!~

hari nie aku tidur seharian setelah semalaman malam semalam berjaga sebab mengadap lappy....haha korang boleh bayangkan tak?huahaha...almaklum la still x keje lagi kan...banyak masa perlu dibuang...huhuhu......
Orite-orite, back to topic.. seriius aku tak faham kenapa perempuan sekarang suka sangat tangkap gambar sambil terjelir macam anjing kepenatan! hahah kejam tak ayat aku??serius aku memang geli + meluat tengok perempuan macam tu. muka dah r xberapa nak cantik tapi sekali tangkap gambar terus jadi hodoh!! muka dah macam sanggap gila...korang dah la perempuan tapi bergambar macam tu, buruk wey!!!

aku yang perempuan pun dah meluat bila tengok, lelaki agak-agak macam mana la ye, suka ke?? myb la kot sebab tu dorang tangkap gambar macam tu lepas tu tempek dekat FB. tu tak termasuk gambar dengan mulut itik!! tu pun sama aku rasa macam nak tampor lelaju je muka pompuan yang suka tangkap gambar macam tu. korang ingat cantik habis la bila buat mulut itik?? itik pun tak seteruk cam tu and bila nak dibandingkan aku rasa itik lagi comel dari korang yang suka buat mulut macam tu. kahkahkah

kita nie perempuan, so haruslah bersopan santun, tak perlu bergedik sangat untuk dapatkan perhatian orang lelaki. lelaki nie kalau nak pilih GF memang dia suka yang tergedik-gedik macam tu, tapi ce korang tanya lelaki calon macam mana dorang nak buat isteri? seteruk-teruk dorang, dorang tetap akan cari menggunakan mata hati bukan luaran semata-mata.hahaha
betul ke nie?? kalau korang nak tau betul or tak, pergi la tanya member-member LELAKI korang.

Lagi 1...paling x suka bila dengan kita boleh pulak buat bodoh..tapi dengan lelaki terserlah kegedikan dengan ketawa alah-ala puntianak lagi..rasa nak bagi makan penampar ja....