"Where hope grows, miracles blossom".

January 28, 2013

:::GAUN PENGANTIN:::

by , in

 Sebut pasal gaun pengantin..mesti ckp nak kawin kan...hehe..Xde r...Tapi saya dari dulu pai sekarang..suka sgt dgn gaun pengantin..bkn apa..sangat2 r cantik..berangan nak kumpul gaun pengantin..hehe...Obses sangat2...hehe...Nak jadi model Gaun Pengantin ley x..Eh3 over act lak..perasan Lebeyy...hehe..keh3....tgok jer ar Pic kat bawah yang saya curi dari encik Google 2...suka tengok......Wahhhhh...klu pakai mcm princess an..an...











































January 27, 2013

::::BERHABUK::::

by , in




Yeaa...status tajuk yang x boleh blahh...hehe...tau nape...hehe...asenya dah lama blog nie x terupdate ape2..last update 8/1/2013...ari nie dah 27/1/2013....hehe...Ntah kenapa sekarang nie ssh sgt idea nak masuk..nak join segmen contest pun terasa malas sgt....owh tidak..idea oh idea..please be nice to me ok...




.
January 08, 2013

5 JENIS LELAKI YANG WANITA PERLU TINGGALKAN.

by , in


1. Lelaki yang sering mengucapkan kata sayang tetapi tidak mahu atau tidak bersedia untuk menjalinkan hubungan yang lebih serius walaupun anda sudah mengenalinya sudah bertahun2. Ini bermakna bahawa anda bukan orang yang dia inginkan & mungkin juga anda tiada dalam kamus hidupnya.

2. Lelaki yang sentiasa menghubungi anda tanpa mengira waktu. Selalunya lelaki sebegini akan mengeluarkan kata-kata manis apabila dia sangat memerlukan anda. Tetapi, bila anda memerlukannya, dia langsung tidak muncul atau memberi banyak alasan untuk mengelakkan dari anda.

3. Lelaki yang selalu mengajak anda keluar hanya sebagai teman tapi mesra. Kemana saja anda berdua. Ibarat merpati sejoli la konon pd pandangan orang. Malangnya hati lelaki tu tak terdetik langsung untuk mengisi anda dalam ruang hatinya yang dah lama kosong. Jangan buang masa dengan lelaki cenggitu.

4. Lelaki yang sudah mempunyai kekasih, tapi tetap mahukan anda (tamak betul). Selalunya lelaki macam ini mempunyai ramai awek tapi sekadar memenuhi nafsunya dan masa lapang mereka.

5. Lelaki yang anggp dirinya sentiasa betul. Pandangan atau setiap perkara yang anda buat salah pada mata atau pandangan dia. Selalunya kalau menjalinkan hubungan dengan lelaki macam ini, anda akan sering dimarah atau ditengking kononnya anda saja yang bersalah dalam sesuatu hal (ego la tu), hal kecik pun nak dibesarkan.
 
:::SUMBER::: 


January 01, 2013

~Sayang By Shae~

by , in
Sayang apa khabar denganmu
Di sini ku merindukan kamu
Ku harap cintamu takkan berubah
Kerna di sini ku tetap untukmu
Sayang apa khabar denganmu
Cobalah kamu telepon diriku
Ku rindu dengar suara indahmu
Kerna dirimulah semangat hidupku

Sayang dengarlah permintaanku
Jangan ragukan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu
Sayang dengarlah permintaanku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu
Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragukan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu
Sayang dengarlah permintaan ku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu
Jangan ragukan cintaku
Percaya sayangku
Jaga hatimu untukku
Ku menyayangimu
Semangat hidupku
Ku tetap untukmu
Cintaku selalu milikmu
Back to Top