MASALAH BINTIK HITAM

!!!!!!!OMG...Bintik Hitam!!!!dislike3....Ada sesiapa tak yang mempunyai masalah bintik hitam kat muka..kalau sikit x pe kan.nie berbintik-bintik...hehe..tapi ada yang kata ia merupakan masalah ginetik ataupun keturunan serta tak boleh dihilangkan...Ohh benar ke..??Bukan apa..masalah nie sedikit sebanyak mencacatkan penampilan serta membuatkan kita x selesa kan...Yup masalah bintik2 hitam2 nie boleh di cegah tapi sukar umtuk dihilangkan.Saya suka nak berkongsi kat sini dan sarankan kepada sesiapa yang mempunyai masalah seperti saya menggunakan penjagaan kulit untuk pencerahan wajah kerana ia dapat mencerahkan kulit dan mencegah bintik-bintik hitam.

Apa kata korang cuba rangkaian Garnier Light pulak...Just share jer r yer...hehehe..

1.Pembersih Muka-Garnier Light Brightening Scrub Wash.
2.Penyegar-Garnier Light Milky Lightening Dew.
3.Pelembab Pagi-Garnier Light Whiten&EvenMoisturising Cream SPF17/PA++9(Mencerah dan Melindungi kulit)
4.Pelembab Malam-Garnier Light Whiten &Comfort Moisturizer (Merawat,Memperbaharui sel kulit dan membaiki sel kulit)
5.Krim Penyempurnaan Wajah-Garnier B.B Cream Instant Fairness BB Moisturizer SPF26/PA+++(Mengandungi Pati Lemon dan Pigmen Mineral)
6.Rawatan Pencerahan Mingguan-Garnier Light Lightening Peel-Off Mask(Menghilangkan Sel Kulit Mati)dan Garnier Light Intensive 3 in 1 Whitening Essence Mask (Mencerah dan mengekalkan kelembapan kulit)

***Hasilnya korang akan dapat tahu sendiri apabila korang telah cuba...hehe...x salah mencuba kan..untuk kepuasan sendiri juga...***

Post a Comment

3 Comments

  1. muka sue banyak parut jerawat -.- dulu pernah pakai garnier time sekolah dulu, tp fedup sebab pelembab dia mcm berminyak ngan muka sue Y_Y

    btw, nice entry :)

    ReplyDelete
  2. jom memeriahkan segmen ni

    http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/22th-birthday-giveaway.html

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..