~Malam Minggu~


Ohh...ouchh3..urchhhmmm...bersin lak aii..hehe...hilang segala idea nak menaip nie....adehhh..karangan dlm kepala hodak punya baikk...boleh pulak hilangg...isk!!,,menci3..

Ok3..ari nie seharian tak kuar umah...dah r bangun tengah hari..hehehe...duk bilik tengok cerita "Gila-Gila Remaja 2 "..best jugak ar citer tu..afiq oh afiq..hee...tu jer ar kerja..malam tadi kuar umah g jenjalan kat Dataran Senawang ada autoshow sempena pembukaan@perasmian Uptown Baru...sempat jugak ar snap pic...xpe turun jap tunjuk muka..sebab sok tak dapat turun autowshow kat pilah sebab g Puchong ada AGM..



ENJOY THE PHOTO..


















































Pas borak2 dengan member kat sana pergi ar minum kat area lobak tu..pun minum jap jer..kat kedai member..order macam biasa r..Burger Daging Special satu..dengan Nescafe tarik..memang best..burger dia mmg lembut n sedap jer..Nyum3...dapat lak orang belanja kan..mmg lagi sedap r..huhu... 

Tauke buat sendiri burger..memang sedap

Nescafe tari k n air kosong




Tauke Kedai

Layan pai jilat jari




Nak share cerita semalam..tdr sambil tengok citer korea kat handphone..ehh mcmne tuu..xsedar bila terlelap..alih2 citer tu yg tgok sy lak...keh3...Ehh..mesti korang tertanya2 kan boleh ke tgok movie kat handphone..boleh jer ar..asal ada wifi..Handphone ape ??!! Hp kedua yg mmg amat jarang pakai..Samsung Corby jer..tp streaming dia mmg laju..Citer korea tu tajuk dia MY LITTLE BRIDE..hehe...boleh r..




Ok r..idea pun xde g pun sok nak kena bangun awal nak Puchong...cerita bersambung esok k..zzzzzz.......


~~Awal lak my baby tdo..baru ingat nak main..naik atas tilam terus lentok jer..apa pun x boleh...~~


P/S:Menaip sambil tengok tv & dengar lagu...mcmne idea x dtg2...isk3 dak niee...

CC TO:Jack Afiev Wapc,Fiq,Abg Pian,Paan n Me





Post a Comment

1 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..