"Where hope grows, miracles blossom".

July 26, 2013

:::Berdating Kat Tol NiLai:::

by , in



 Huhh...semalam ngah bosan sekali...on fb..buka 3 4 tab..hehe..Biasa r dah jadi kebiasaan r katakan..ntah ape2 yang disreachnye...iya r bosan tahap gaban...tup2 member lak pm..ckp bosan gak..suh up status...haa...apa g..up r status ..berkomen2 lah dalam FB tuu haa..siap mention2 nama g..yer r..klu berdua jer berkomen2 ase x best lak...macam2 benda terkeluar bila dah ramai2 komen nie...ye r duk tak setempat..nak jmpa pun jarang2...siap nak buat laksa r..cari sardin r..haha...klu baca balik lucu gak...hehe..Tup..tup..dpt kol lak de member eksiden kat area tol nilai...dengan family..apa g..bergegas r pergi sana...Sib bek dh mandi...heee....tapi masa tu ngah hujan...jalan licin..so kete xdpt gerak laju sgt..Roger member2 lain..diorang pun turun gak..dari PD agi tu..n ada sorg 2 dari PUCHONG...terbaik kan...bukan senang kita nak jumpa kawan masa susah nie..kawan masa senang memang ramai sekali...Cehh..melebih lak ..tapi memandangkan member berada dlm kawasan JACK AFIV..so dia dan saya kena turun sekali..Hahaha...Jekk diri sendiri Lak...Pas 2 member2 lain pun sampai..



kete depan leh thn gak rosak..langgar kancil..Jalan licin yg menyebabkan kete nie terlanggar kancil tue..n kancil 2 boleh buat bodoh trus blah jer..hehe..Sib baik.



Nampak tak kat situ gambar saya paling banyak..hehe...pinjam anak orang yang comel n montel jap..berangan nak jadi ibu..ohh x..lum masanya lagi...

















Back to Top