Kasut Nikah


Platform Heelsrm83.30


Sumber:http://www.zalora.com.my
Yang mana satu jadi pilihan hati nie..yes semua warna putih...sebab masa nikah nanti nak pakai serba putih..huhu...tapi ngah pening dan masih mencari-cari lagi...kat bawah nie yang termasuk dalam carta hati...jugak mengikut harganya..credit to Zalora...




 
Peep Toe Lace Heels
rm179.99
 Bow Peep Toe Heelsrm69.00

Post a Comment

4 Comments

  1. waaaa ! cantik , sis suka yg harga paling mahal tu . harga pun cantik maaa .. haaa ! tapi sayangnya , kalau sis beli pun mmg x pakai sebab sis x pandai pakai tumit tinggi , gayat . X sesuai sebab dah tinggi .. hehe , tetiba ja kan .

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..