MAGGI AYAM VS MAGGI KARI

 



Dah lama rasanya tak makan maggi sejak zaman kolej dulu..teringat masa sekolah menengah dulu..maggi kari diratah begitu saja siap bawa ke sekolah..huhu..hebat penangan maggi nie..tapi dapat makan maggi kat sekolah je lah kalau kat rumah,harammmm..mak marah...


Jemput join:



Lepas tu dialam kolej pulak jauh dari family bolehlah makan maggi..sebab apa makan maggi?Salah satu sebabnya nak jimat duit..hihihi..lagi satu kalau nak masak memang tak sempatlah kan...yer lah waktu itu kelas pagi & petang lepas tu sambung lagi kuliah malam...kelas pulak 3 jam..rehat kejap jer...huhhh..
Lepas dah habis belajar...maggi pun tinggal,cuma kadang-kadang makan maggi kari...pagi tadi teringin pulak nak makan maggi..masak lah maggi ayam..sekali rasa...sedap jugak...dah lama sangat dah tak makan maggi ayam nie..kuiii....sebab makan maggi lah teringat kisah zaman sekolah dan kolej..Omg..boleh pulak kan...



GIVEAWAY YANG MASIH BERLANGSUNG:
http://mawarberduri4147.blogspot.com/2014/01/january-giveaway-by-vidolaaa.html

Post a Comment

2 Comments

  1. dua-dua maggi tu best tapi yang sellau beli kari la hehe

    ReplyDelete
  2. memang jimat.. tapi tak elok makan selalu kan.. kite pun suke gak makan maggi. sekarang ni dah cari alternatif baru. beli maggi keluaran muslim malaysia. pon boleh tahan.. :)

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..