~Checklist Keperluan Baby~STILL PENDING

Assalamualaikum.....
Masa mula-mula dulu sibuk  dan pening kepala nak settlekan barang keperluan baby..sampai siap buat part-part lagi mana yang didahulukan,second,third and next...buat macam tu sebabnya tak nak pening kepala bila nak shopping nanti dan yang penting kena save2 budget...biasalah kan anak pertama nie excited terlebih semua nak beli sekaligus..kalau tak maunya dapur tak berasap...keh3...nanti update part2 tersebut...huhu...

Walaupun sebegitu..masih tetap ada part tu yang tak settle lagi...aiyokk...

Yang paling last sekali dan yang agak mahal $$$$$$ melayang...3 benda nie....(*_*)....boleh tahan jugak yerk arganya...

1.Katil baby/Playpen.


2.Stroller.

 

3.Baby  car seat.




Hurmmm...ada rezeki boleh lah beli..hehehe...

mohon klik yer...Duit Tabung baby...

SINI,SINI,SINI,SINI,SINI





Post a Comment

1 Comments

  1. Assalamualaikum yangg, sheila tak beli 3 benda ni... even anak pertama, memang kena pandai berjimat kan? hehheee. Kalau ada rezeki lebih, in shaa Allah beli baby carrier je. Tu pun dah beratus ringgit oiii. Ngeri dengor. hahahaa. Btw, semoga dipermudahkan segala urusan kamu ya (",)

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..