Print Bisnes Kad


 Kad Bisnes?Penting ke?Siapa yang harus mempunyai kad bisnes?Macam-macam persoalan yang timbul bila bercakap tentang kad bisnes ini kan.
Bagi saya kad bisnes ini sangat penting tak kiralah sama ada seseorang individu itu ke,usahawan,bakal usahawan dan sesiapa juga yang mempunyai  bisnes sendiri.Dan walaupun saya bukan seorang usahawan tetapi seorang blogger,kad bisnes itu sangat penting kerana kad bisnes boleh menambahkan rangkaian atau networking yang sudah semestinya merupakan nadi didalam dunia perniagaan juga rangkaian blogger.

Kepentingan Bisnes Kad

CARA MENGGUNAKAN BISNES KAD:
- Berikan kepada individu yang anda jumpa
- Selitkan di dalam barangan yang dijual atau dipos
* Amat penting bagi mereka yang inginkan repeat customer
- Jadikan sebagai warranty card atau member card
- Edarkan sebagai flyers
* Bisnes kad lebih fleksibel untuk disimpan berbanding flyers biasa yang biasanya akan dibuang selepas dibaca.

SIAPA YANG MEMERLUKAN BISNES KAD?
- Pemilik perniagaan
- Peniaga online
- Penyedia/agen perkhidmatan
- Mereka dalam bidang pemasaran/marketing
- Individu persendirian (digantikan sebagai kad personal)

MENGAPA ANDA PERLUKAN BISNES KAD?
- Memudahkan pelanggan menghubungi anda
- Mempromosikan produk anda
- Membezakan anda dengan penjual lain walaupun barangan yang dijual adalah sama
- Menampakkan perniagaan anda lebih teguh
- Identiti korporat anda





 https://www.facebook.com/creativoprint


Dan disini saya ingin perkenalkan satu tempat yang dimana anda boleh buat kad bisnes dengan design anda sendiri.Di Creativo Printing & Design menyediakan perkhidmatan mencetak Bisnes Kad atau Business Card atau Name Card atau yang seangkatan dengannya. Creativo Printing & Design menghasilkan Bisnes Kad yang berkualiti tinggi seiring dengan kemajuan teknologi masa kini. Mereka amat  mementingkan kualiti dan kepuasan pelanggan mereka. Harga yang mereka tawarkan adalah sangat berpatutan dan sangat berbaloi dengan apa yang bakal anda perolehi. Ramai yang sudah menggunakan perkhidmatan mereka dan sangat berpuas hati, anda tidak perlu ragu-ragu lagi untuk menempah Bisnes Kad dengan Creativo printing & Design.

Jom kita tengok antara logo dan design-design bisnes kad Creativo Printing & Design untuk contoh design kad bisnes anda.




 Ini cuma sebahagian sahaja yer...nak tengok design-design yang lain bolehlah ke link ini.https://www.facebook.com/creativoprint/photos_stream


Dekat sini anda boleh tengok antara customer yang telah menempah kad bisnes mereka dengan Creativo printng & Design:

Dengan teknologi yang canggih pada hari ini, anda boleh menempah Bisnes Kad untuk perniagaan anda di mana-mana sahaja anda berada. DAPATKAN BISNES KAD ANDA SEKARANG!!


Post a Comment

2 Comments

  1. xsure nak buat ke tak..tapi rasanya penting jugak kad ni bg blogger yang full time..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum awka.. dulu pernah ada kad. sekarang dah malas nak tempah sebab dah tak pergi event2 blogger ni. hehehe ~~~

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..