Cabaran 30 Hari: Hari 1 - 1 Gambar Terbaru Anda & 5 Fakta Tentang Diri Anda

 

CABARAN 30 HARI | 5 fakta tentang diri saya | Ramai blogger yang sahut cabaran ini,jadi kita pun tak ketinggalan juga nak sertai..hehe..
Gambar terbaru diambil 31/08/2014..maaflah sekarang tak ada gambar berseorangan diri,semuanya berdua dengan sikecil nie...

5 Fakta Tentang Diri

1.Suka kumpul Novel n Majalah.Beli je dulu.Baca lain cerita.Dan aktiviti wajib akan singgah kedai novel dan majalah.
2.Suka kumpul keychain..yer walaupun tahu keychain daku tue xlah banyak mana pun.
3.Selain itu suka tengok tv hehe..
4.Yes..benda terakhir ada benda yang paling digemari..iaitu surve internet.I don’t think I can live without it..Lebih dari 1 tab menu yang wajib dibuka setiap hari-Forum CARI,Email,Facebook,Youtube semestinya aktiviti mengdownload lah..Dan…BERBLOG…Sanggup habiskan masa berjam-jam semata-mata menghadap benda nie.
5.Sangat suka degan minuman HoneyDey denganPearls…hehe juga..yogurt…


Lagi??Banyak lagi tapi memandangkan cuma 5 yang perlu disenaraikan so saya senaraikan benda yang paling suka saya buat.huhu


 

Post a Comment

1 Comments

  1. salam kenal... wah... nak kena shaut juga cabaran ni nampaknya..

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..