Happy 6 Month Son

Yeah..anak haku dah 6 bulan hari tak sedar owh.cepat sangat..walaupun siang malam berkepit dengan dia tetap rasa cepatnya masa berlalu..Semoga membesar menjadi anak yang soleh  yer anak ku..mama dan papa sayang kamu..muahhh..
Belanja gambar sekeping...



Gambar fresh lagi jam3 pagi tadi..uwahh macam tahu tahu jer dah nak masuk 6 bulan tak nak tido..siao boleh buat aksi lagi tu..adehh..letak atas tilam nak jugak dia memusing musing ke lantai..

P/S:Ok dah boleh makan yer mama..pas nie sediakan puri untuk saya...hahaha

Post a Comment

2 Comments

  1. Ronda2 di petang yang barakah.

    Semoga jadi anak soleh son..

    ReplyDelete
  2. lebih kurang umo anak akak.. 10/10 ni genap 6 bulan

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..