Training Cup untuk adik


Semalam pergi pasaraya beli barang keperluan adik seperti susu,pampers,wet tissue dan bahan makan  adik untuk buat puri..barangan wajib beli setiap bulan kan..cuma dua bulan nie ada penambahan  sebab  dah  makan.


Masa umur enam bulan dah bagi minum air masak dekat gelas tapi macam susah je tengok dia minum,jadi deside beli trining cup ini..harap dia boleh biasakan diri lah nanti..beli jenama fiffy je..banyak brand tengok semalam tapi tak ada yang berkenaan dekat hari.Ada yang besar lah,panjang lah,pemegang besar lah,kalau ada yang kecik tu warna tak menarik pulak..haha..mama pulak melebih yer,padahal adik yang nak guna..last -last nampak yang ini terus amik jer..nampak comel jer..hihi....




Post a Comment

3 Comments

  1. sy pn ad beli utk anak tp anak lbh suka minum dlm cawan.

    ReplyDelete
  2. Wah cara yang baik dan mudah untuk diaplikasikan... Thanks

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan...:)

    Jom join giveaway..:)
    http://seindahcerita.blogspot.com/2014/11/giveaway-blog-nieyl.html

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..