Happy 11 Month Adik(Dah pandai jalan ye)

Gara-gara kemalasan menaip..maka nak wish 11 month adik pun dah lewat 10 hari..huk3..
Wah..bulan depan dah setahun..cepatnya..lagipun sekarang nie dah pandai berjalan sendiri..lagilah susah nak kawal..macam cepat pulak dah pandai berjalan..pantang tinggal kat ruang tamu kejap je dah memanjat meja komputer lah sofa lah..rumah jangan kata lah dah tak tahu nak kata apa..kejap je kemas lepas tu berselerak semula..haha..last2 biarkan je lah macam tu..kot ada tetamu nak datang...hamik ko baru nak terhegeh2 punggah segala macam mainan adik..


Belanja gambar satu..hobi dia men sorok-sorok kat bawah meja...alahai..
p/s:10 bulan 18hari dah boleh berjalan sendiri


Post a Comment

2 Comments

  1. Assalamualaikum awak. alhamdullilah. bestnya dah jalan awal. semoga membesar dengan sihat ye nak, dan jadi anak yang soleh ~~~

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..