LetsMasak.Com menawarkan iPhone 6 Plus dan Wang Tunai

Menangi iPhone 6 Plus Dan Wang Tunai Di LetsMasak.Com
LetsMasak.Com menawarkan iPhone 6  Plus dan Wang Tunai | Kalau tengok pada URL WEBSITE pun kita dah dapat mengagak apa itu LetsMasak.Com kan.Dah tentu-tentulah berkaitan dengan memasak juga resepi.


LetsMasak.Com adalah satu-satunya laman web yang kita boleh kongsi resepi masakan kita sekaligus menjana pendapatan.Cukup menarik kan.Ini adalah peluang untuk sesiapa diluar sana yang suka memasak terutamanya kaum suri rumah.Selain boleh share resepi kita juga boleh dapatkan resepi masakan dari orang lain. Semuanya dihujung jari,nak resepi apa sahaja semuanya terkumpul di LetsMasak.Com.


Langkah 1
Daftar dengan LetsMasak di Letsmasak Register
Langkah 2
Anda perlu mencapai sekurang-kurangnya 50% progress sebelum hantar review anda. Sila rujuk gambar di bawah:

Langkah 3
Menulis entri review tentang LetsMasak di blog anda. Pengisian entri mestilah meliputi aspek-aspek berikut:
  • Menggunakan tajuk entri yang kreatif dan bersesuaian dengan pertandingan ini.
  • Entri tidak kurang daripada 300 patah perkataan.
  • Menceritakan tentang bagaimana LetsMasak dapat membantu orang ramai untuk berkongsi resipi dengan cara yang lebih menarik dan bagaimana juga LetsMasak Rewards System dapat membantu menjana pendapatan.
  • Meletakkan sekurang-kurangnya satu backlink (Referral Link) kepada LetsMasak.
  • Meletakkan sekurang-kurangnya satu backlink kepada rakan penganjur bersama bagi pertandingan ini iaitu Hai Blogger! dengan menggunakan url berikut: http://www.haiblogger.com
  • Menggunakan Banner Referral Link yang diberikan (rujuk di bawah sekali) supaya lebih menarik untuk dapatkan keahlian baru bagi LetsMasak.
  • Diakhir entry review anda, sertakan sekali bersama ayat:
    "Contest ini dianjurkan oleh LetsMasak.com dan disokong bersama Kelab Komuniti Hai Blogger! http://www.haiblogger.com"
Langkah 4
Ahli yang daftar di bawah anda perlu mencapai sekurang-kurangnya 20% untuk layak dikira sebagai referral. Lebih banyak ahli yang mendaftar di bawah anda, lebih tinggi peluang untuk menang. 
Referral Link ini boleh didapati di bawah sekali atau anda boleh dapatkan di Dashboard (http://letsmasak.com/user/dashboard) dan klik butang Info. Pastikan korang log masuk terlebih dahulu.
Langkah 5
Teruskan mengajak rakan-rakan anda untuk menjadi pengguna yang aktif di LetsMasak dengan berkongsi entri blog anda di laman-laman sosial, email dan sebagainya.

"Contest ini dianjurkan oleh LetsMasak.com dan disokong bersama Kelab Komuniti Hai Blogger! http://www.haiblogger.com"






Post a Comment

0 Comments