Cotton Flannel Comel.


Tercapai juga hajat nak beli cotton flannel sendiri untuk buat bedung baby..OMG comel-comel semua sampai tak tahu nak pilih you all..rasa nak grab je semua..

Hasilnya..taadaa...semuanya warna dan pattern save..hii..4 helai kat atas adalah cotton flannel setiap satu adalah 1 meter ..untuk buat bedung sehelai yang kat bawah 2 meter  adalah cotton biasa  untuk buat sarung tilam,bantal&bantal peluk baby...

Yang lagi 1 hadiah dari SINI


Rajin benar nak menjahit kan..hihi..maklumlah duduk rumah amatlah bosan..tapi bedung baby tu tak buat besar pun cuma ikut saiz standard jer..kalau buat 1m X 1m macam besar sangat pulak..Dah potong ikut saiz standard ada pulak lebihan kain..nie tengah berfikir nak buat apa dengan kain lebihan tu nanti..ingat nak buat barut tapi barut dah banyak sangat dah..




Cotton Flannel Comel.Next time nak pergi lagi lah..nak beli untuk buat selimut baby pulak..hihi
Ada yang nak pesan tak...xoxoxo...

Hari itu sesaja g jalan mydin nampak pula tilam baby cute sebijik macam kat bawah..dah geram jer nengok..hihi..ada duit lebih bolehlah beli kot.














Tilam comelP/S:Pantang nampak barang baby comel-comel...rasa nak grab jer...




Post a Comment

3 Comments

  1. bli kt mn cotton flannel tu? sy pn sdg mencri gk...harga bape 1m?

    ReplyDelete
  2. @Mila Hilas:Saya beli dekat Nagoya Textiles..dekat Kamdar pun ada jugak
    Beli hari tu 1 meter rm5.80 jer..

    ReplyDelete
  3. kat cni kedai2 tu..murahnye...aritu p cri kdi kain 1Malaysia xde hehe

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..