HEYBABY TO DRYPERS

Assalamualaikum...
Entry berkaitan pamper pulak..haha..ketara sangat dah tak ada idea menulis kan...nak duduk lama-lama depan pc pun dah tak larat..sakit pinggang...nak baring jer sepanjang masa...

Baru-baru nie beli pampers anak..beli jenama HeyBaby jer..tapi memandangkan dah lama tak beli rupanya HeyBaby nie dah nak tukar jenama ke Drypers Classic lah..

Kiranya lepas nie dah tak adalah jenama HeyBaby..
Suka jenama Heybaby nie sebab sudah tentulah murah,haha yang itu wajib,lagi tebal cuma bahagian pelekat tu je lah yang tak berapa elok sebab susah nak tanggalkan dan kalau anak guna pasti akan tinggal kesan kat peha.

Berbanding dengan Drypers,dulu kualiti ok sekarang dah macam nipis sedikit..sekejap je anak guna dah londeh dah pampers.
Tapi sejak anak dah pandai berjalan dah kurang guna pamper jenis strap payah bebenor nak bagi pakai pampers.. Terpaksalah ganti yang jenis pants,itu pun kekadang pandai dia cabut pampers...

Nak marah pun susah..sabar je lah dengan gelagat anak sorang nie...

p/s:Manja berlebih-lebih sejak dua menjak nie..penat mak buyung nak dukung...


Post a Comment

5 Comments

  1. Baru nie tanya dengan promoter Drypers , katanya yang classic kuasa serapan tak berapa ,...baru tahu rupanya tukar dari heybaby .

    ReplyDelete
  2. sy dulu pakai gak sekejap utk anak hey baby ni sebab murah hehe..skrg dh pakai drypers balik

    ReplyDelete
  3. @yana yassin:kan..nipis sangat..tak berbaloi beli

    ReplyDelete
  4. @Mila Hilas:hehe..saya slalu bagi pakai drypers drypants tu je..tp ngam habis stok..beli lah heybaby nie...

    ReplyDelete
  5. Wife saya sebelum ni beli diaper Fitti online kat lazada. Sekarang ni beli kat 11street. Rajin sungguh dia shopping diaper walaupun kami belum ada anak lagi. Tolong belikan untuk anak buah dia. Baru2 ni beli 12 pek drypers kat 11stret, 9 pek drypers superhero M80 dan 3 pek drypers S88 pada harga RM20/pek masa offer 11.11 di 11street sebab guna kupon diskaun memang jimat. Wife lebih prefer beli online sebab lagi murah setelah compare harga dengan tesco online dan katalog econsave. Huggies Pants M60 dan Petpet M76 boleh dapat harga RM 20 - RM 25 setelah guna kupon diskaun. Kami lagi 6 bulan baru ada baby harap2 ada lagi offer di 11street untuk bakal baby kami.

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..