Punca Lama Sepi

Sunyi sepi blog fiqa sejak akhir-akhir ini,nak menaip pun dah tak sempat-sempat.Macam sibuk sangat kan.Haa memang sibuk pun sibuk jaga dua orang anak..hahaha..

Bila dah dua orang anak nie rasa kelam-kabut sikit nak tidur pun kena curi-curi masa,malam kena berjaga pulak..serius memang penat kalau anak rapat-rapat..nak buat macam mana dah rezeki dapat anak kedua cepat kan..hehe..dah macam jaga anak kembar pulak rasanya.

p/s:Share sekeping gambar anak-anak..XOXO..


Post a Comment

4 Comments

  1. Hihi.Apa2 pn selamat menjag 2 org putra..Ehekkk

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...
    hai!

    Saya ada jual iphone,samsung,oppo,phone case,powerbank dan etc

    jemput tengok blog saya
    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

    ig saya

    @nurnasuha96_

    whatsapp +60196117811

    ReplyDelete
  3. ahhaha.. xpe.. kena arrange masa dgn baik.. berblog yjgn tinggal

    ReplyDelete
  4. Samala macam saya nanti, Ainul baru 1 tahun 6 bulan masa dia dapat adik nanti...

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..