Happy Birthday My Son


 


Hari ini 3/4/2016 genap 2 tahun umur abam..sedar tak sedar cepat sahaja masa berlalu.Dah 2 tahun dah umur abam.makin lincah,panjang akal dan selalu buat mama geram..kalau tak dilayan dioffnya pc..adehlah anak..dah bijak.suka sangat cabar kesabaran mama yer..hehe


Mama&Papa juga adek wish 
Selamat ulang tahun yang ke 2 Abam Izz
Seutas doa papa dan mama dihari ulangtahunmu.."Ya allah..jadikanlah anakku sebagai pandangan mataku yang selalu membahagiakan kami saat kesedihan datang dan yang mengingatkan kami saat diuji kesusahan..serta jadilah ia orang yang kau pilih untuk menabur kebaikan..amiin..



Post a Comment

2 Comments

  1. Happy birthday abam. Semoga jadi anak yang soleh.

    Sempena birthday abam ni, auntie nak kasih hadiah kat mommy abam, jangan marah tau abam....hehe

    Mommy Fiqa, taniah sebab menang giveaway kat myliferia. Nanti tuntut hadiah yer...

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..