Beli Jubah di Nile.com.my

Salam semua..Last minit shopping baju raya dekat Nile.Hahaha nie kes buka  website Nile.com.my lah nie Dah buka kalau tak shopping memang tak sah lah kan..so shopping lagi kita di Nile.com.my.Nie bukan kes tak sempat hantar baju ke tukang jahit ke atau  masih lagi mencari-cari koleksi baju raya terbaru tapi disebabkan design jubah tu lawa sesangat sampai tak keruan Ahaks..jadi turutkan saja kemahuan hati tu.. lagi lagi baju raya yang cantik tetapi harga berpatutan sapa tak nak kan.

Koleksi Jubah Raya Haniya Terbaru  dari Nile.com.my  memang super cantik, dan harganya SANGAT berpatutan! Ada banyak pattern dan warna jubah dalam Koleksi Jubah Haniya ni

Banyak gila pilihan, semua cantik-cantik. Material yang digunakan pula adalah material berkualiti yang tidak jarang, tidak panas dan tidak melekat di badan. 
 
Jom usha antara baju kurung dan jubah yang menarik tertarik memang terlajak murahhhh...
 






 Canti-cantik kan..agak-agak yang mana 1 jadi pilihan daku..cer cer teka...hehehee..

 
 

Sekarang nile.com.my ada buat RAYA FREE DELIVER  free postage untuk setiap beli RM48 ke atas. jimat lagi! lepas tu, lepas tu, ada juga JUALAN RAYA MELETUP 2016 , sampai 90% tau.  KLIK SINI

selamat ushar baju raya baru dengan nile.com.my, please  terjebak satu dua hehehe........



terima kasih sudi baca :)



Post a Comment

1 Comments

  1. cantikk. melotpp btol. kalau dapat semua ni, memang raya kaw kaw lerrr

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..