Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart

Nak hadiahkan sesuatu yang istimewa kepada yang tersayang tapi tak ada masa nak keluar beli???Korang boleh mencuba di Online Gift Shop Malaysia iaitu Printcious.Com.Dengan Printcious kini korang boleh dapatkan hadiah yang di "customade" mengikut citarasa korang sendiri untuk seseorang yang korang sayangi. Ianya sesuai dengan tagline dari Printcious iaitu " Precious Gift by Your Heart ".




Printcious.com menyediakan perkhidmatan percetakan pada pelbagai barangan hadiah DIY seperti T-shirt, mugs, cushions,Phone Cases, Ceramic Tiles,Puzzles,Mousepads,dan Mini tees  dengan gambar anda dan kata-kata khas yang sesuai untuk semua majlis pemberian hadiah seperti hari jadi, perkahwinan , tamat pengajian, ulang tahun atau acara-acara korporat. 

Printcious.Com juga menawarkan alat reka bentuk dalam talian untuk pelanggan mereka  untuk menyesuaikan hadiah mereka dengan gambar & mesej indah.Mereka akan buatkan seperti mana yang korang design kan.

 Antara services yang kita boleh dapati di printscious adalah seperti dalam gambar di bawah:-

Dekat sini boleh pilih yang dah ready design.Kalau tak ada idea nak design kan.Tapi seriously memang korang akan pening kepala juga untuk buat pilihan sebabnya semua design memang cantik.

 Ini adalah beberapa Gift yang dah ready Design.Tinggal pilih sahaja.


 T-Shirt
 Mugs

 Cushions
 Mini Tees

Memandangkan 18/06/2016 ini harijadi anak fiqa,jadi fiqa ingat nak cari hadiah untuk dia.Jadi nak create sesuatu yang simple tapi comel untuk dia.

Inilah hasil yang fiqa cuba.Senang sangat asalkan ada idea.Pilih colour yang kita nak

Hari Bapa dah dekat kan jadi, tunggu apa lagi, create account&login, design and SHOPPING sekarang di printcious.Pilih mana-mana kategori yang korang suka,bolehlah di hadiahkan kepada ayah atau suami korang.Suprisekan mereka dengan Precious Gift by Your Heart dari Printcious.com

Printcious is also available in SingaporeAustraliaHong KongCanadaPhilippines & Taiwan

Macam-macam produk ada dijual kat web ni. Semuanya boleh ditempah mengikut citarasa pelanggan. Ada T-shirt, Mug , Puzzle ,Cushion dan macam-macam lagi la. Bagitau je diaorang design macam mana korang suka. InsyaAllah, diaorang akan realisasikan macam yang korang nak.

Make Money Online : http://ow.ly/KNICZ
Macam-macam produk ada dijual kat web ni. Semuanya boleh ditempah mengikut citarasa pelanggan. Ada T-shirt, Mug , Puzzle ,Cushion dan macam-macam lagi la. Bagitau je diaorang design macam mana korang suka. InsyaAllah, diaorang akan realisasikan macam yang korang nak.

Make Money Online : http://ow.ly/KNICZ

Post a Comment

3 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..