Product Review | Mamypoko Diapers


Mamypoko Pants | Assalamualaikum..haii..dah tak ada cerita lain ke,pampers pun nak cerita juga..hehe..Bukan apa..kalau cerita isu pampers ini memang takkan habis betul kan..ada jer isunya..sebelum nie ada bagi pakai pampers jenis pants jenama lain dekat abam.Memandangkan abam nie jenis badan besar sikit jadinya walaupun dengan saiz XXL tetap sempit..Bila agak sempit dia akan rasa tak selesa,lepas tu kejap je pakai dan dia akan buka..memang nampak kesan merah-merah dekat pinggang dia.Jenuh nak habiskan se pek tu.x pakai kang membazir pulak..hehehe..Lepastu dah memang dah tak beli dah pampers jenis pants nie..

 
Baru-baru nie ada belikan dia Mamypoko Kids Pants for NIGHT TIME saiz XXL..konon nak trylah sebabkan MAMYPOKO nie kan jenama nombor 1 ibu-ibu di jepun.Bila bagi pakai tu nampak dia ok dan selesa je.Sangat membantu sebab senang nak bagi pakai..dah tak payah nak baringkan dia lagi.Tengok corak pun lawa je..corak kartun car..sesuai untuk anak lelaki..



Mamypoko Kids Pants for NIGHT TIME ini ada untuk kanak-kanak dewasa,yang masih memerlukan bantuan diapers.Jadi tak perlu risau kerana  dengan MamyPoko Pants saiz XXL, tidur berharga anak anda menjadi tidak terganggu dan selesa. Dengan XXL, dapatkan ketegangan percuma kerana ia direka khas untuk memenuhi keperluan anak anda yang sedang membesar!



Berita baik buat mommy diluar sana.. LAZADA akan mengadakan BIG BABY FAIR pada 27 - 31 Julai 2016.. Potongan sehingga 80% . Jadi jangan lepaskan peluang korang untuk shopping di LAZADA yer.




Kalau korang nak shopping dekat BIG BABY FAIR di LAZADA boleh la gunakan Code Voucer seperti di bawah untuk  mendapatkan potongan sebanyak 20 % untuk pelanggan baru.Boleh jimat!!!!
Code Voucer
20LAP20
For New Customers (20% OFF)
Lazada Big Baby Fair will be live from 27 to 31 July 2016. 
Don't miss all the great deals..!!

Post a Comment

3 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..