Amez Care Bio Herbal Sanitary Pad Review


amez care bio herbal sanitary pad



Amez Care Bio Herbal Sanitary Pad Review | Baru-baru ni fiqa telah dapat satu  feminine produk iaitu sanitary pad untuk fiqa cuba.Ok,sebenarnya ini adalah pertama kali fiqa mengetahui jenama Amez Care Bio Herbal Sanitary Pad.Setakat ini pantyliner fiqa telah cuba.Ukuran pantyliner Amez Care ini panjang dan lebar dan nipis tetapi penyerapannya sangat baik jadi bila pakai rasa selesa sangat.

Amez Care Sanitary Pad didatangkan dengan 3 pack iaitu:-



1.Amez Care Day Use Bio Herbal Sanitary Functional Napkins Pad.

amez care bio herbal sanitary pad
 amez care bio herbal sanitary pad

 2. Amez Care Night Use Bio Herbal Sanitary Functional Napkins Pad.


 amez care bio herbal sanitary pad
 amez care bio herbal sanitary pad

3. Amez Care Pantyliner Bio Herbal Sanitary Functional Daily Pantyliner.

 amez care bio herbal sanitary pad

amez care bio herbal sanitary pad






Terdapat  jeli khas  yang membolehkan Amez Care mempunyai tahap yang lebih kukuh untuk  penyerapan.Selain itu juga terdapat ramuan herba yang direka untuk melindungi badan dan mengoptimumkan kesihatan si pemakai.


amez care bio herbal sanitary pad
amez care bio herbal sanitary pad


 amez care bio herbal sanitary pad





Ramuan herba dalam Amez Care:

amez care bio herbal sanitary pad


1.Aloe Vera
Aloe Vera adalah satu produk herba yang sangat kuat yang mempunyai keupayaan untuk memberi kesan positif kesihatan itu perempuan. Bukan sahaja ia mengandungi lebih 75 nutrien yang unik, tetapi, ia juga mengandungi dua hormon - auksin dan Gibberellins. Aloe Vera mengandungi tahap yang tinggi ciri-ciri antiseptik dan mempunyai keupayaan untuk membersihkan dengan cara yang semulajadi dan menyeluruh. Ia adalah sangat memberi manfaat kepada kulit - walaupun membran telap kawasan faraj. Ia membantu untuk menghidratkan kulit, menyembuhkan luka dan mengurangkan mana-mana tahap keradangan. Ia juga menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru. Akhirnya, bahan herba ini telah didapati sangat berkesan dalam mengurangkan kegatalan dan kerengsaan kulit yang menyebabkan kegatalan.

2.Peppermint

Peppermint merupakan produk herba yang berkesan bertindak sebagai agen antiseptik dan anti-bakteria. Apabila ia bersentuhan dengan kulit, ia melegakan gatal-gatal, kerengsaan, sakit, dan jangkitan. Peppermint telah digunakan selama ini sebagai agen pembersihan yang berkesan. Wanita yang mengalami kekejangan, sakit kepala, perasaan tidak menentu dengan kitaran haid mereka boleh mendapat manfaat besar daripada pendedahan kepada pudina. Selain mengoptimumkan kesihatan kawasan faraj dan menghapuskan gejala-gejala yang perempuan pengalaman dengan tempoh mereka, herba ini telah didapati berkesan dalam menghalang pembangunan herpes simplex virus jenis 1 yang sangat tahan kepada ubat-ubatan. Sama ada ia hanya bersentuhan dengan kulit atau aroma memasuki ke dalam hidung, pudina pasti untuk menawarkan pelbagai manfaat kesihatan kepada semua wanita!



3.Tea Plant 

Ekstrak tumbuhan teh menghalang pembangunan darah beku - yang adalah punca utama kedua-dua serangan jantung dan strok. Ia merendahkan tahap gula dalam darah, sterilizes pelbagai jenis bakteria, dan menghalang pembentukan kolesterol berbahaya. Wanita yang mempunyai penyakit kencing manis, darah-gangguan pembekuan, pembekuan menyakitkan semasa tempoh, dan juga kolesterol yang tinggi pasti akan mendapat manfaat daripada pendedahan kepada Plant Teh ekstrak!


4.ChamomileChamomile  adalah satu lagi bahan herba yang anda akan dapati di Amez Care Bio Herbal fungsi Sanitary Pad tuala. Bukan sahaja bahan semulajadi ini melawan jangkitan, bakteria, dan bahan-bahan yang memudaratkan lain, tetapi, ia juga bertindak sebagaibmood fluctuations. Wanita sering mengalami pelbagai perubahan mood semasa tempoh mereka. Ini akan membantu menaikkan semangat dan menghilangkan kemurungan . Minyak ini telah disifatkan sebagai rawatan yang sesuai untuk meningkatkan peredaran darah, mengurangkan keradangan, dan menghapuskan tekanan darah tinggi.



5.LavenderLavender merupakan herba yang digunakan dalam Amez Care Bio Herbal fungsi Sanitary Pad tuala. Ini membantu dalam melegakan kesakitan, mengurangkan ketegangan berdasarkan saraf-, badan santai, dan merawat komplikasi pernafasan. Wanita yang tertakluk kepada ramuan herba ini semasa kitaran haid mereka akan mendapati bahawa mereka lebih tenang, mengalami kurang serangan dengan kekejangan, tidak saraf, dan tidak mengalami tahap kebimbangan. Tambahan pula, disebabkan oleh peningkatan tahap bersantai, wanita akan mendapati bahawa dia mampu untuk menikmati lebih dalam, tidur yang lebih tenang.



Seperti yang anda boleh lihat, Amez Care Bio Herbal fungsi Sanitary Pad bukan sahaja  melakukan lebih daripada hanya menyerap semasa kitaran haid anda atau pada hari-hari di mana anda memerlukan perlindungan tambahan sedikit untuk sentiasa berasa selesa, ia  juga selamat untuk badan anda dan bahan-bahan herba dalam produk ini  menawarkan manfaat kesihatan. Di samping itu,  Amez Care Bio Herbal  Sanitary Pad tuala direka untuk secara semula jadi memastikan keserasian dengan ph semula jadi anda. 



 Berminat?Nak cuba?Boleh beli Amez Care ni di Aeon Wellness, Midvalley ataupun melalui  online store mereka iaitu www.amezcare.com


Untuk mendapatkan keterangan lebih lanjut tentang Amez Care,
  boleh lawati website/facebook/instagram Amez Care seperti dibawah ni :-
Website
Facebook
Instagram




 

Post a Comment

2 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..