NESCAFÉ GOLD BLEND BARISTA REVIEW




Bagi anda sang pencinta kopi,sudah tentu anda akan terfikir untuk memiliki sebuah mesin kopi sendiri di rumah kan.Tetapi untuk memilih mesin kopi yang betul-betul sesuai bukanlah mudah.Banyak aspek perlu dipertimbangkan.Dan pastinya akan memakan masa anda dan satu hal lagi,ia,pasti anda akan pening kepala!!


Jangan risau kerana saya telah pun mencuba 1 mesin kopi yang pastinya membuatkan anda ingin memilikinya juga.Teruskan bacaan anda..


Sebelum itu jenis kopi yang macam mana anda suka?Adakah anda suka espresso,cappuccino ataupun kopi espresso yang lain?Atau sekadar kopi biasa?Jika anda seorang "coffee lover" seperti saya sudah semestinya anda akan ke kafe untuk menikmati secawan kopi kegemaran anda kan.


Tapi kini saya tidak perlu lagi ke kafe hanya sekadar menikmati secawan kopi kegemaran saya,kerana saya boleh membuat kopi kegemaran saya sendiri hanya dirumah.Ya betul!!Hanya dirumah!!Terima kasih kepada Nescafe kerana memberikan pengalaman membuat kopi yang luar biasa dengan mesin  NESCAFE GOLD BLEND BARISTA terbaru mereka.Dengan pilihan kopi gaya ala café ianya sangat memudahkan.





Terbaiknya Mesin Nescafe Gold Blend Barista  direka menyediakan 5 jenis kopi gaya kafe  untuk masyarakat masa kini mengalami sendiri pengalaman membuat kopi ala café sama ada di rumah ataupun dipejabat.

Kenapa Mesin Nescafe Gold Blend barista perlu ada kepada pencinta kopi??

1.Mesin ini menyediakan 5 jenis kopi gaya kafe yang berbeza iaitu Espresso,Americano, Cappucinno Latte dan Lungo.Semuanya dengan hanya satu sentuhan butang.


 


2.Untuk yang ada tambahan susu seperti Cappuccino dan Latte,hanya tuangkan susu segar ke dalam cawan anda sebelum menekan butang.






Kopi berkualiti tinggi.


Kopi yang sesuai digunakan ialah Nescafe Gold Blend Coffee.Ini adalah kerana ianya khas diciptakan untuk Mesin Nescafe Gold Blend Barista.Nescafe Gold Blend merupakan kopi premium yang berkualiti tinggi.
Harus diingatkan hanya Mesin Nescafe Gold Blend Barista hanya sesuai dengan Nescafe Gold Barista Style Coffee.





Ringkasan.


Mesin Nescafe Gold Blend Barista ini simple tapi padat.Ianya mempunyai reka bentuk yang tangki air boleh tanggal dan cawan boleh laras.Bagi saya ianya amat menyenang dan menjimatkan masa saya.Saya boleh menikmati kopi kegemaran saya bila-bila masa walaupun di tengah malam tanpa perlu menunggu masa yang lama.
Menikmati secawan coffee



Mesin Nescafe Gold Blend Barista amat di syorkan kepada "coffee lover" kerana ia sesuai dengan mana-mana ruang dapur dan boleh membuat sehingga 5 jenis coffee.





Dan berita baik buat anda semua yang berminat untuk memiliki dan mengalami sendiri pengalaman membuat kopi ala kafe,Mesin Nescafe Gold Blend Barista akan berada di pasaran pada 14 September 2016.Harga pengenalan ialah RM239 for Nescafe Barista Machine + 1 Nescafe Gold Blend 200gm Jar + 1 Nescafe Gold Blend Refill Pack.





Post a Comment

2 Comments

  1. Wahhh...murahnya. Dah lama teringin nak ada coffee machine macamni..

    ReplyDelete
  2. bonus tahun depan dah. tgk dlu la yg ni..

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..