Pertama Kali Guna Paypal


Pertama Kali Guna Paypal


Pertama Kali Guna Paypal-Fiqa ada terima job dari satu company luaar negara..Setelah perbincangan dilakukan kena juga ada akaun paypal..nak tak nak terpaksa juga fiqa buat..on the spot terus buat..huhu..takut juga sebenarnya sebab tak ada pengalaman..tapi move on le lah..lepas dah isi semua akaun fiqa kasi dekat klien..petang tu juga klien transfer duit dalam akaun paypal...tapi hari jumaat baru fiqa verified untuk masukkan dalam akaun tempatan..

Memandangkan keesokannya hari sabtu dan ahad dan isnin tu pula cuti ganti krismas..so duit tadi hari selasa baru clear dalam akaun bank fiqa.

Harap ada lagi company luar negara yang sudi bekerjasama dengan fiqa lepas nie..hehe...

Post a Comment

3 Comments

  1. wow bestnye sis dpt offer dari company luar negara

    ReplyDelete
  2. fiqa kenapa bila busyra withdraw duit dri akaun paypal ke akaun maybank. tak boleh. then paypal tolak duit busyra rm15 pulak tu.. huhu :(

    ReplyDelete
  3. Alamak..byknya dia tolak..fiqa kena cas rm3 xsilap ..cas masuk akaun tempatan..fiqa guna cimb bank..xtau pulak maybank..kena tanya yg brpnglmn nie..

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..