Felt Fabric and Felt Craft Supplies

Assalamualaikum….
 

Kali ni fiqa nk share pasal feltcraft dengan korang, mungkin ada antara korang yg dah tau ape benda nya feltcraft nih. Masa memula fiqa jumpa kenal dengan feltcraft ini bila ada seorang rakan hadiahkan fiqa bantal comel yang guna feltcraft.



Pelbagai pilihan warna.

Fiqa pernah terjebak dengan felt craft ini tau,tapi itu dulu sebelum ada anak ni..hihi..sekarang nak pegang jarum punya main payah dah…


Dan dulu fiqa ingat feltcraft ni Cuma boleh buat untuk bantal je..rupa-rupanya feltcraft ni boleh menghasilkan bermacam-macam jenis produk dan barangan asalkan si pembuatnya kreatif.Dan dengan feltcraft ini bermacam-macam bentuk kraftangan yang boleh dibuat tau..contohnya macam klip rambut gambar dibawah.

  
 



Hasilnya membuatkan kita memandang terus jatuh cinta gitu,apalagi apabila benda yang dihasilkan cukup kreatif,comel dan wow! Teringin nak belajar menjahit pula…




Di asma-felt-box.com semua  bahan-bahan felt craft, iaitu kain felt, butang,keychain, brooch, peralatan menjahit dan sebagainya boleh di beli secara online.Produk utama ialah polyester felt, starter pack dan butang2 comel.

Yang baru nak berjinak2 dengan feltcraft jangan risau kerana mereka juga ada menjual stater kid dengan harga yang cukup murah.
 


Apa yang bestnya disini ialah Barang akan dipos SETIAP HARI,kecuali SABTU dan AHAD.Pembayaran sebelum jam 12:00 tengahari,akan diposkan pada hari yang sama.

Jadi,korang  yang meminati craft, diy dan jahitan bolehlah ke asma-felt-box.com untuk membeli peralatan menjahit feltcraft korang.

Untuk info lebih lanjut korang boleh ke laman social ASMA FELT BOX seperti dibawah.


WEBSITE

FACEBOOK
Asma's Felting Box

EMAIL
asema84@gmail.com





Post a Comment

0 Comments