Dapatkan Hadiah Hari Ibu Dari BestSub Malaysia

 Dapatkan Hadiah Hari Ibu Dari BestSub Malaysia

Seperti semua tahu tahu,bulan Mei merupakan bulan yang istimewa kerana tarikh 14 mei merupakan hari ibu.Memandangkan hari ibu semakin dekat jadi disini fiqa ingin berikan sedikit cadangan tentang hadiah yang akan diberikan kepada kepada hari ibu nanti.

Hadiah yang special untuk ibu yang tersayang

Sudah pasti pada hari ibu nanti ramai yang pening nak hadiahkan ibu korang hadiah apa kan.Memberikan hadiah yang special tidak semestinya bunga atau barang-barang mahal,cukup dengan hadiah sederhana namun berkesan...

Jadi,apa kata tahun ini korang buat kelainan pula..korang personalized Mug untuk Mother’s Day kali ini.


Apa yang istimewanya  Mug ini ??
Jom kita tengok apa yang bestnya kalau korang personalized mug sendiri...Dekat luar mug boleh letak gambar koramg bersama ibu atau apa-apa je gambar.Lepas tu apa yang paling bestnya korang boleh letak kata-kata ataupun ucapan untuk ibu korang..best kan..


        Kata-kata indah untuk ibu fiqa..hehe

Didalam mug pun ada corak gitu..
 
 

Berapakah kos ??
Harga yang mampu milik iaitu hanya RM30 sahaja.

Jadi,dimana saya personalized mug macam ini,dan korang berminat untuk  mencetak hadiah peribadi untuk Ibu anda? Sila email atau hubungi Nombor Telefon: 019-9858151 (Cik Elaine) atau 019-3.231.515 (En Steven)Email: order@libertyprinting.com.myBestSub Malaysia , Liberty Printing Sdn. Bhd. (1080784-T)

Alamat: 6, 6A & 6B, Jalan Harmoni 1A/KU3, Kristal Klang Commercial Centre, 42100 Klang , Selangor.
No. telefon: 019-9858151 (Ms Elaine) atau 019-3231515 (Mr Steven)
Email: order@libertyprinting.com.my
Laman web: http://www.bestsub.my
Facebook: http://www.facebook.com/bestsubMalaysia/
Waktu bekerja: Isnin-Sabtu (9 pagi - 6 petang)




Post a Comment

2 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..