Review:My Beauty masks

Assalamualaikum dan Hi semua..

Review:My Beauty masks


Seperti semua tahu penggunaan mask di wajah dapat membantu exfoliates sel-sel kulit yang dah mati serta memastikan pori kita sentiasa bersih Selain itu penggunaan mask muka secara konsisten juga dapat menyegarkan serta  kulit wajah akan sentiasa fresh gitu.Tahu tak penting untuk kita pakai mask untuk kulit wajah sentiasa fresh..paling kurang seminggu 2-3 kali..jangka masa yang lama muka anda akan berseri-seri..awet muda gitu..

Review:My Beauty masks

Kali ini fiqa nak share tentang My Beauty Mask.Terima kasih kepada Butterfly Project Malaysia dan My Product Co dari Korea Selatan, kerana memberi fiqa peluang untuk mencuba  3  jenis My Beauty Mask ini iaitu  Red Ginseng Gold Hydrogel Mask , Ginger Gold Hydrogel Mask serta Rice sheet mask.

Review:My Beauty masks

My Beauty Mask adalah  100% dibuat di Korea dermatologi Diuji selamat dan bebas dari 8 bahan berbahaya iaitu:- 
Review:My Beauty masks



1. Red Ginseng Gold Hydrogel Mask
Review:My Beauty masks
Bahan-bahan utama di dalam Red Ginseng Gold Hydrogel Mask ini ialah yang pertama 99.9% pure gold 12.5ppm  (lebih banyak daripada mask lain di pasaran), yang dikenali sebagai antioksidan dan mencegah penuaan kulit. Emas digunakan untuk mencerahkan kulit, detoksifikasi, dan membersihkan kulit. Plus ia mempercepat penyerapan ke dalam kulit dan mengionkan sel regenerasi kulit.Madu adalah “humectant” semula jadi, bermakna ia membantu menarik dan mengikat kelembapan pada kulit. Tidak kurang juga dengan  nutrisi yang terdapat pada Red Ginseng yang banyak manfaatnya untuk kulit dan kecantikan.Red Ginseng, yang 100% ditanam di Korea, digunakan dalam My Beauty Ginger Gold Hydrogel Mask. Red Ginseng mudah diserap oleh lapisan atas kulit dan membantu menangkis kerosakan radikal bebas dan meningkatkan peredaran dengan jumlah phytonutrien yang besar, dengan ketara menguatkan kulit semula jadi kulit.

Review:My Beauty masks




2. Ginger Gold Hydrogel Mask

Review:My Beauty masks



Seperti Red Ginseng Gold Hydrogel Mask,2 bahan utama yang terdapat pada Ginger Gold Hydrogel Mask juga ialah 99.9% Pure Gold 12.5ppm, Madu dan Halia.Halia, yang 100% ditanam di Korea, digunakan dalam My Beauty Ginger Gold Hydrogel Mask. Halia dikenali kerana kandungan antioksidannya yang tinggi. Bahan unik halia, ginerol, membantu melindungi dan menenangkan kulit. Juga, untuk menyuburkan kulit dengan lebih berkesan, Mask My Beauty hydrogel muncul dengan teknologi canggih untuk memberikan lebih banyak rawatan lebih cepat ke kulit.

Review:My Beauty masks




3.Rice sheet mask.
Review:My Beauty masks
Untuk Rice sheet mask pula bahan utama ialah beras dan madu.Beras diambil  dari wilayah Korea Gyeonggi, yang terkenal di Korea kerana beras berkualiti tinggi. Seiring dengan hakikat bahawa beras adalah sumber karbohidrat yang sangat baik, beras juga dikenali sebagai sumber protein dan vitamin dan mineral yang baik. Pemakanan yang banyak akan membantu mencerahkan dan membersihkan kulit anda secara menyeluruh. Rice sheet Mask My Beauty   diluluskan oleh KFDA untuk kesannya dalam peningkatan kedut dan cerah kulit, dengan tertumpu pada jumlah adenosina dan niacineamide.

Review:My Beauty masks



Nanti fiqa review satu-satu lepas fiqa guna yer.....


Untuk maklumat lnjut tentang My Beauty mask boleh ke website www.myproductco.com and IG www.instagram.com/myproductco. 

Post a Comment

0 Comments