Personalisedkan Baby Gifts anda di LOVINGLY SIGNED

Bagi mereka yang baru dan bakal menyambut kelahiran bayi,mesti nak prepare awal-awal kelengkapan bayi kan,tidak kurang juga ada yang masih lagi tercari-cari barang kelengkapan bayi mereka.Jadi,dalam artikel saya kali ini saya nak share dengan korang satu website yang bagi saya memang best dan sangat sesuai untuk korang dapatkan hadiah untuk si comel korang.

Eh tunggu dulu,bagi mereka yang mempunyai teman-teman yang baru menyambut kedatangan bayi mereka apa kata orang cari sahaja hadiah dekat sini.Korang dah tak payah dah nak pening-pening kepala fikir nak kasi hadiah apa sebab di LOVINGLY SIGNED,mereka membantu korang personalised baby gift basket dan juga baby gift hampet untuk keperluan bayi seperti mainan lembut,blanked dan banyak lagi lah!

Berikut adalah senarai beberapa Gift Hamper yang menarik saya kongsikan kepada korang semua.

Personalised Baby Boy Welcome Gift Set - Blue
SET INCLUDES:
Blue Gingham Robe  Size: 0-6 months.  Fabric: 100% Cotton Towelling.  Machine washable at 40 degrees. 
Cotton Baby Grow  Size: 0-3 months.  Fabric: 100% Cotton.  Machine washable at 40 degrees.
Cotton Blue Cellular Blanket  Size: 70cm x 90cm.  Fabric: 100% Cotton.  Machine washable at 40 degrees. 
Blue JellyCat Bunny  Suitable from birth onwards.




Super Luxe Baby Gift Set - Pink
SET INCLUDES:

Pink Gingham Robe  Sizes: 0-6 months, 6-12 months, 12-18 months, 18-24 months, 2-3 years. Fabric: 100% Cotton Towelling.  Machine washable at 40 degrees. 
Pink Gingham Hooded Towel  Size: Suitable from birth to 4 years.  Fabric: 100% Cotton Terry Towelling.  Machine washable at 40 degrees.
Baby Grow  Size: 0-3 months, 3-6 months, 6-9 months, 9-12 months.  Fabric: 100% Cotton.  Machine washable at 40 degrees.
Pink Cotton Cellular Blanket  Size:  70 x 90cm.  Fabric: 100% Cotton. Machine washable at 40 degrees.
Pink JellyCat Bunny Suitable from birth onwards.




 Tidak terhad kepada Gift Hamper sahaja,di Lovingly Signed juga ada menyediakan:

Koleksi pakaian bayi,selimut,tuala,koleksi mainan dan juga aksesori bayi yang  boleh disulam dengan nama bayi korang.






Bagi yang akan menyambut Krismas tidak lama lagi apakata raikan Krismas pertama anak kecil anda  dengan set hadiah peribadi yang baru lahir, hamper dan idea hadiah yang menarik yang korang boeh dapatkan di Lovingly Signed.



Tentang Lovingly Signed

Lovingly Signed ini merupakan sebuah website yang menawarkan kepada korang koleksi hadiah hamper untuk keperluan bayi korang.Mereka beroperasi di Singapura tetapi juga menyediakan penghantaran Antarabangsa.Apa yang menariknya dan lain daripada yang lain di Lovingly Signed ini ialah 

1.korang boleh personalisedkan sendiri hadiah tersebut.Maksudnya disini korang boleh request nak letak nama anak korang kat hadiah tersebut.

Contohnya:

Saya pilih patung bunny seperti dibawah ini.Saya nak letak nama 'FIQA'.Bukan sahaja boleh letak nama tetapi boleh pilih warna thread dan juga warna jumper bunny tersebut mengikut warna kegemaran saya.



2.Produk mereka berkualiti tinggi dan jahitan kemas.Bahan-bahan yang digunakan juga adalah 100% cotton dan sesuai untuk kulit bayi.

3.Didatangkan sekali dengan kotak hadiah yang sangat cantik.








Penghantaran

Untuk penghantaran di sekitar Singapura adalah percuma.Proses penghantaran mengambil masa 3-5 hari bekerja.4 hingga 5 hari,manakala  untuk penghantaran antarabangsa  seperti ke Malaysia  pula akan dikenakan cas penghantaran sebanyak SDG $25,tetapi free delivery sekiranya membeli barangan melebihi SDG $250.Penghantaran mengambil masa 4 hingga 8 hari.



Kalau korang berminat nak dapatkan barangan dari Lovingly Signed,boleh ke website mereka di https://lovinglysigned.com.sg. Korang juga boleh follow mereka di laman sosial mereka seperti dibawah.


Post a Comment

2 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..