Fiqa story: contest seo
Showing posts with label contest seo. Show all posts
Showing posts with label contest seo. Show all posts

11 May 2016

RF3 World Firmax3 Malaysia

5/11/2016 1
RF3 World Firmax3 Malaysia
RF3 World Firmax3 Malaysia  

RF3 World Firmax3 Malaysia

Tentang Syarikat:

RF3 World adalah sebuah syarikat e-dagang milik bumiputera yang sedang berkembang maju menjenamakan produk yang sangat berkualiti untuk kecantikan serta menyediakan platform perniagaan untuk semua golongan.

RF3 World Malaysia adalah sebuah syarikat produk kecantikan dalaman dan luaran yang berasaskan kesihatan yang sedang berkembang maju.


Syarikat RF3 World Malaysia yang baru ditubuhkan pada tahun 2013 ini mendapat sambutan ramai kerana menyediakan produk-produk yang amat berkualiti tinggi serta konsep perniagaan yang mudah dan memberi keuntungan yang lumayan serta terdiri daripada pasukan pengurusan yang berpengalaman dalam pelbagai bidang. Antara produk yang paling mendapat banyak permintaan adalah Firmax3.

RF3 World berjaya memperluaskan perniagaan keseluruh negara Malaysia dan berjaya memasuki pasaran negara Asia seperti Indonesia, Singapura, Brunei dan Thailand. Mempunyai good manufacturing pratices (GMP) pelesanan bagi pengeluaran dan penjualan makanan, produk ubat serta produk farmaseutikal serta mendapat kelulusan dari kementerian kesihatan Malaysia dan HALAL dari Jakim.


Produk RF3 World Malaysia

1. Firmax3

 

RF3 World Firmax3 Malaysia

 

Firmax3 sebagai krim penegang kulit yang sempurna. Krim Firmax3 ialah formulasi berkesan untuk kecantikan wanita dan juga lelaki. kesan ketara daripada penggunaan krim Firmax3 ialah mengurangkan kedutan, menghaluskan tekstur kulit, dan mengurangkan liang-liang pada kulit.

Kelebihan penggunaan Firmax3 produk terbaik RF3 World:

  • Menegangkan dan menaikkan payudara
  • Mengurangkan kendur di bawah lengan
  • Menegangkan perut, membentuk pinggang serta mengurangkan kedut
  • Membentuk punggung dan peha yang cantik.


2. Soulmax3

RF3 World Firmax3 Malaysia

Keajaiban anti penuaan dan kuasa antioksida. Minuman kesihatan semulajadi gabungan hasil dari formula dan penyelidikan saintifik menggunakan 7 teknologi terbaik dari 5 buah negara, memberi tumpuan kepada punca penuaan.

Memberikan khasiat yang benar-benar terbukti berkesan. Sebagai agen pemulihan dan menterbalikkan proses penuaan sehingga 10 - 20 tahun lebih muda.

Dirumus untuk melengkapkan rutin penjagaan dalaman dan luaran. Membantu mengaktifkan sel induk, mengatasi kesan penuaan secara berterusan dengan mencipta satu keajaiban anti penuaan terbaik untuk kekal muda, cantik dan sihat.



3. O2max3

RF3 World Firmax3 Malaysia

O2Max3 Serum khusus bagi mencerahkan kulit dengan menggunakan oksigen sebagai penghantar serum masuk ke dalam kulit dan membersih, memperbaiki dan memutihkan wajah serta membunuh bakteria.

Mengubah tekstur kulit kelihatan lebih licin dan cantik. Menghidrat dan menambah antioksida pada permukaan kulit serta menambah baik penampilan kulit, tekstur, seri dan gaya hidup.

Digabungkan dengan adunan sinergi rejuvenator kulit yang terbukti berkesan, O2Max3 Serum dirumuskan daripada serum merah pokok Amazon ‘Sangre de Drago’. Berkesan secara sinergi dengan bahan aktif lain dapat membantu menegangkan dan menggebukan kulit.

O2max3 Serum menggunakan faktor pertumbuhan epidermis (EFG) teknologi untuk merangsang percambahan sel dan pembaharuan kulit. Satu campuran ramuan herba dan antioksidan kuat mencegah kehilangan air sel, membantu untuk mengekalkan kulit licin dan melindungi daripada radikal bebas yang merosakan.

Produk ini amat berkesan untuk anti penuaan kulit dan mereka yang mempunyai masalah kulit.



4. Slimax3

Slimax3 bukan sejenis pil kurus, lotion atau krim kurus. Slimax 3 menggunakan teknologi `Monte Carlo' yang berasaskan Gel Air yang mudah menyerap, tidak melekit dan tidak panas. Mengandungi 19 ramuan terpilih yang dapat memberi kesan pantas.

Kelebihan Slimax3
Antara kelebihan Slimax3 ialah membantu mencairkan darah dan melancarkan peredaran darah pada tubuh badan terutama pada bahagian yang berlemak, membantu membakar lemak secara maksimum dan dapat mengurangkan masalah selulit.

RF3 World Malaysia

RF3 World syarikat pengeluar produk yang khusus untuk kesihatan dalaman dan luaran. Terdapat empat (4) produk terbaik yang sering mendapat permintaan tinggi, iaitu:

  1. SOULMAX3
  2. FIRMAX3
  3. O2MAX3
  4. SLIMAX3

RF3 World juga membuka peluang keusahawanan kepada mereka yang minat untuk menjadi usahawan. Anda dapat menjadi usahawan sebuah syarikat produk hebat, tanpa modal yang tinggi dan menghasilkan keuntungan yang berlipat ganda.
Untuk sebarang informasi tentang produk boleh hubungi Team Agen RF3 World yang merupakan pengedar sah RF3 World.

Facebook Page: RF3 World


Nor Jannah: 017 344 8876

Yuli: 019 302 5099
Mahani: 011 3124 8158
Faezah: 012 906 3849


30 March 2015

Contest Petua dan Herba Kongsibersamanora

3/30/2015 3
Contest Petua dan Herba Kongsibersamanora

Contest Petua dan Herba Kongsibersamanora| Assalamualaikum....


http://kongsibersamanora.blogspot.com/2015/02/contest-petua-dan-herba-kongsibersamanora.html

http://mawarberduri4147.blogspot.com/2015/03/petua-dan-herba-kongsibersamanora.html

Entri kali ini saya akan kongsikan mengenai sejenis tanaman atau herba yang biasa kita lihat dihalaman rumah kita.Kalau dekat kampung,mak saya akan tanam dekat tanah sahaja dan bukan setakat pokok lidah buaya saja yang dia tanam,bermacam-macam jenis tumbuhan atau herba lain juga.Tapi dekat rumah saya,saya tanam dekat pasu je lah ,lagipun rumah taman saja kan.Kebiasaannya lidah buaya ini digunakan sebagai penyubur rambut,penyembuh luka juga sebagai merawat kulit kering kerana lidah buaya ini kaya dengan kandungan zat-zat seperti enzim,asam amino,mineral vitamin,juga polisakarida yang sangat bermanfaat untuk kesihatan.

http://mawarberduri4147.blogspot.com/2015/03/petua-dan-herba-kongsibersamanora.htmlhttp://mawarberduri4147.blogspot.com/2015/03/petua-dan-herba-kongsibersamanora.html



APAKAH LIDAH BUAYA (ALOE VERA)? Lidah Buaya (Aloe Vera), juga dikenali sebagai Cape Aloe,dari keluarga lily dan berair, dengan daun yang tebal yang kelihatan seperti pokok Kaktus. Rahsia keajaibannya terletak pada kepekatan tinggi nutrien dan bahan-bahan penting termasuk air, vitamin (A, B, C, dan E), lebih daripada 20 mineral, asid lemak, asid Salicylic (Bahan berhablur putih dengan selepas rasanya pahit; digunakan sebagai racun kulat atau dalam membuat aspirin atau pewarna atau minyak wangi), Lignin (Satu polimer yang kompleks; pembentukan utam kayu selain karbohidrat; mengikat gentian selulosa untuk mengeras dan menguatkan dinding sel tumbuhan), Saponin dan Asid Amino.

 Manfaat Lidah Buaya @Aloe Vera

Kajian menunjukkan bahawa lidah buaya berkesan merawat pelbagai penyakit.Apabila digunakan secara luaran,ia amat berkesan untuk merawat gigitan seranggan,jerawat,selaran matahari,ruam,parut,cela dan kecacatan(blemishes),kudis,eczema,penyakit kulit psoriasis dan jangkitan kulit lain.Ia juga boleh diambil secara dalaman untuk merawat tekanan darah,kerosakan tisu dalaman,paras gula dalam darah tinggi,artrisis,ulser,sembelit,kurang selera makan,gangguan pencernaan,sindrom usus,cirit-birit,hemmorhoids dan gangguan usus.Lidah buaya juga dikenali untuk membantu mengurangkan berat badan dan meningkatkan sistem imun.Ramai orang mendapati bahawa mengambil jus Lidah Buaya setiap hari dapat membantu mengekalkan kesihatan yang baik secara menyeluruh dan memberi rasa sihat dan bertenaga.

Penilaian klinikal, telah menunjukkan bahawa bahan aktif farmakologi tertumpu pada kedua-dua jeli dan kulit daun lidah buaya (gel and rind). Sebatian bioaktif daripada lidah buaya adalah sangat berkesan dalam rawatan pelbagai, seperti:  
a) Terbakar, 
b) Reaksi alahan,  
c) Artritis reumatoid, 
d) Demam reumatik,  
e) Ketidakhadaman asid,
f) Ulser,
g) Kencing manis, 
h) Penyakit kulit,
i) Dysentry,
j) Diarrohoea, 
k) Buasir 
l) Radang sistem penghadaman 
m) Organ dalaman yang lain, termasuk perut, usus kecil, hati, buah pinggang dan pankreas.



Jom kita lihat penggunaan lidah buaya secara umum:
  • Mendinginkan kulit yang terbakar sinar matahari, terutama bagi mereka yang kerap bekerja di bawah matahari.
  • Mengatasi masalah kulit yang disebabkan cuaca, seperti kulit kering, kemerahan, mengelupas, dan  ruam.
  • Memudarkan warna kemerahan  di tubuh.
  • Mengatasi rasa tidak selesa yang disebabkan alat cukur.
  • Mengatasi luka  ringan.
  • Meredakan kulit yang melepuh.
  • Dapat digunakan sebagai krim anti penuaan atau untuk mengatasi keriput.
  • Mengubati ruam akibat terkena getah tanaman.
  • Mengatasi rasa gatal akibat gigitan serangga.
  • Gunakan setiap hari untuk memudarkan bekas luka dan strecth mark, garis-garis putih atau merah akibat kehamilan.
  •  Memperbaiki kulit tumit pecah-pecah
 
Kandungan nutrisi dalam Lidah buaya.
Nutrisi yang ada di dalam jus lidah buaya antara lain Vitamin A, B12, C dan E. Kemudian juga mineral seperti asam folat, kolin, kalsium, magnesium, seng, kromium, selenium, sodium, besi, kalium, tembaga,  juga terdapat di dalamnya.


Petua dengan Lidah Buaya@Aloe vera

Mengatasi Kencing Manis/SembelitCara : Ambil sebatang lidah buaya dan cuci lidah buaya sampai bersih dan duri yang terdapat pada batang lidah buaya haruslah dibuang terlebih dahulu.Potong kecil-kecil dan rebus dengan tiga gelas air.Rebus dengan air yang perlahan dan bila air dah tinggal sedikit dalam anggaran segelas bolehlah tutup api.Boleh diminum ketika suam ataupun sejuk. P/S:Saya minum dengan ditambah dengan sedikit madu..lagi sedap..hehe  

Lidah Buaya Untuk Rambut Cara : Ambil daun lidah buaya dan air secukupnya. Belah lidah buaya untuk diambil lendirnya, lalu usapkan lendir atau getah tersebut pada rambut yang sebelumnya sudah terlebih dahulu dibasahi dengan air. Lakukan sampai lendir benar-benar rata dan pijat kulit kepala serta rambut. Biarkan selama kurang lebih lima belas minit. Baru kemudian bilas dengan air sampai benar-benar bersih. Dengan cara ini, rambut akan kuat, lebat dan menghitam secara semulajadi. 

Melembabkan Kulit Wajah & Kulit Kering Cara : Ambil getah lidah buaya sebanyak tiga senduk makan dan daun lidah buaya secukupnya. Daun dan getah lidah buaya dicampur. Pastikan kedua bahan tersebut benar-benar tercampur. Gunakan sebagai masker wajah atau oleskan pada kulit kering dan kusam. Biarkan kurang lebih sepuluh sampai lima belas minit, kemudian baru dibilas dengan air sejuk. 

Jerawat
Komponen indah lidah buaya mempunyai sifat membersih dan anti-septik yang bertindak dengan kuat terhadap bakteria, virus, kulat dan yis. Hasilnya, lidah buaya dianggap hebat untuk mengubati jerawat dan mengekalkan kulit berseri dan segar. Untuk dijadikan lidah buaya sebagai topeng (mask) muka lakukan seperti berikut: 
  • Tambah 1/2 sudu besar jeli lidah buaya ke dalam bekas kecil 
  • Tambah 1 sudu besar rumpai laut (serbuk kelp) ke dalam bekas.
  • Tambah 1/2 sudu besar madu (madu mentah berkesan) ke dalam bekas.
  • Campur semua bahan bersama-sama, dan biarkan campuran selama 10 minit.
  • Basuh muka dengan sabun dan air, dan keringkan dengan tuala.
  • Sekarang gunakan campuran (topeng) lidah buaya ke muka (elakkan mata).
  • Biarkan topeng selama 15 minit, dan kemudian bilas dengan air suam sahaja (tanpa sabun).
  • Gunakan topeng ini untuk 2 hingga 3 kali seminggu sebagai sebahagian daripada rancangan penjagaan kulit. Nikmatilah kecerahan kulit, dan kulit bebas jerawat.

http://mawarberduri4147.blogspot.com/2015/03/petua-dan-herba-kongsibersamanora.html


Resepi jus Lidah Buaya@Aloe vera.
Bahannya:
20 helai daun lidah buaya.
1.5 liter air
400 gram gula batu
Caranya:
1.Daun lidah buaya kupas kulitnya(Buang duri dan kulitnya yan rata sahaja)
2.Setelah dibasuh bersih keluarkan isinya menggunakan sudu makan.
3.Potong dadu dan bersihkan dengan sedikit garam halus kemudian toskan.
4.Masak air gula.Setelah mendidih masukkan isi(tanpa kulit)daun lidah buaya.Masak hingga mendidih selama 20 minit.
5.Sejukkan dan hidangkan terus untuk diminum atau boleh juga dicampur bes minuman(ikut rasa kegemaran masing-masing)
P/s:Saya suka campur sedikit madu asli dengan ais ketul..sedap minum tau..lebih-lebih lagi dengan cuaca sekarang yang agak panas..rasa sejuk jer badan.



Haa lagi senang nak buat tengok je video kat bawah nie haa..
Cara membuat jus Aloe Vera




10 Resepi Masker Aloe Vera Mudah Untuk Anda Cuba

Masker #1 : Dapatkan Wajah Glowing 
Campurkan sedikit kunyit, satu sudu teh madu, satu sudu teh susu dan beberapa titisan air mawar.Lepas campuran sebati, tambahkan gel aloe vera sehingga jadi paste. Ratakan pada muka dan leher, biar kering selama 20 minit. Bilas dengan air sejuk atau air suam.

Masker #2: Cerahkan muka 
Ramai yang nak cerahkan muka, banyak produk di pasaran yang janjikan untuk cerahkan kulit. Produk cerahkan muka sekarang banyak yang guna bahan terlarang sebab nak bagi cepat putih.Anda boleh cuba masker untuk cerahkan muka ini. Bahan sangat mudah.Campurkan sedikit aloe vera dengan jus lemon, sapukan ke atas kulit yang telah kena sunburn. Biarkan kering selama 10 minit sebelum dibilas.

Masker #3: Hilangkan Tompok di Muka 
Wanita cantik sangat pentingkan kecantikan. Kalau ada tompok hitam jeragat, parut bekas jerawat memang nampak tak cantik. Kita pun rasa tak yakin nak berhadapan dengan orang ramai.Masker Aloe Vera untuk hilangkan tompok di muka hanya guna Aloe Vera dan air mawar. Campur keduanya sehingga jadi paste. Biarkan dalam 20 minit dan bilas. Urut kawasan muka untuk kesan lebih baik.
Masker #4: Detoks Muka
Eh. Ingatkan perut dan usus aje ada detoks, muka pun ada detoks. Apa tujuan detoks muka? Detoks muka adalah untuk bersihkan muka dari kosmetik. Masker detoks muka adalah dibuat dari campuran Aloe Vera, mangga, dan pati jeruk nipis. Sapu campuran ke muka, biarkan selama 20 minit dan bilas dengan air sejuk.

Masker #5: Atasi Kulit Berminyak
Kulit berminyak boleh menyebabkan jerawat, jadi ia perlu dirawat supaya jerawat tak timbul.
Daun Aloe Vera di rebus dan dihancurkan sehingga jadi paste. Campuran itu kemudiannya dicampur dengan madu sebelum diletak pada muka.

Masker #6: Untuk Kulit Sensitif
Kulit sensitif tak boleh guna sebarang produk kecantikan. Untuk membuat masker bagi kulit ini, gel Aloe Vera dicampurkan dengan pati timun, yogurt dan essential oil. Kisar semua bahan, letak essential oil paling akhir sekali. Sapu pada muka selama 15 minit dan bilas dengan air sejuk.


Masker #7: Melembabkan Kulit Kering
Jika kulit anda termasuk kering, masker Aloe Vera berikut boleh membantu melembapkan kulit anda.
Campurkan dua sudu makan cottage cheese dengan gel aloe vera, tambahkan potongan kurma dan timun, serta sedikit jus lemon. Kisarkan hingga halus sebelum disapu pada muka selama 30 minit.
Bilas dengan air sejuk diselang-seli dengan air suam dan air sejuk. Boleh buat banyak dan di simpan dalam peti sejuk jika nak guna lagi.


Masker #8: Scrub Muka Semulajadi
Bukan sahaja masker, Aloe Vera boleh guna sebagai scrub. Potong timun secara dadu dan tambahkan ke dalam gel Aloe Vera. Kisarkan dan campurkan sedikit oatmeal.Boleh tambah mengikut citarasa, nak lembut atau kasar. Sapu dan urut muka dengan scrub ini. Biarkan dalam 10 minit sebelum bilas.


Masker #9: Menjaga Kelembapan Kulit
Makin kita berumur, minyak dalam kulit pun berkurang. Masker ini boleh kekalkan kelembapan kulit.Campurkan kacang badam yang dah dihancurkan dengan gel aloe vera. Kacau rata. Guna sebagai masker. Sapu pada muka, biarkan 15 minit sebelum dibilas.


Masker #10 : Mengatasi Kulit Kering
Masker ini sangat sesuai untuk kulit kering dan normal tetapi sedikit kering.Campurkan shea butter dan minyak zaitun serta aloe vera sehingga sebati dan sapu pada muka. Biarkan selama 15 minit dan bilas. Kulit anda akan merasa lembap tanpa guna kosmetik mahal.



3 entri kegemaran saya dari blog KongsiBersamaNora adalah :
1.Khasiat misai kucing dan pokok herba catnip
2.Khasiat buah dan daun durian belanda
3.Daun belalai gajah atau Sabah snake grass pengubat kanser

* "Bumi Malaysia kaya dengan alam semulajadi tumbuh-tumbuhan dan herba yang tersembunyi sejuta rahsia dan mampu merawat pelbagai jenis penyakit termasuk KANSER"

* Contest Petua dan Herba KongsiBersamaNora yang dianjurkan oleh KongsiBersamaNora bersama penaja InspireMagazine MazlindaShop AdamJTanOfficial ByPuji BeeVenomMalaysia AlphaLipidMalaysia ByHawaOrked BabyZoomersShoppe NadiaSecret ZieFauzi NorfaNil KhairulZamri Annisabiz



22 October 2014

Vitamin Shaklee Bagus untuk Kesihatan

10/22/2014 9
Vitamin Shaklee Bagus untuk Kesihatan



 produk vitamin Shaklee bagu untuk kesihatan
Vitamin Shaklee bagus untuk kesihatan. Kenapa produk shaklee bagus untuk kesihatan?Kerana kelebihan produk shaklee ialah sentiasa selamat,sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam.
Kenapa vitamin shaklee selamat?
  • Lebih daripada 80,000 ujian kualiti dijalankan setahun bagi memastikan ia berkesan dan tulen.
  • TIADA Paraben,Bisfenal-A,Peluntur ,Perisa tiruan,Pewarna tiruan,Lemak trans dan bahan-bahan larangan lain.
Kenapa vitamin shaklee sentiasa berkesan?
  • Lebih US$300 Juta dilaburkan dalam penyelidikan dan pembangunan produk.
  • Bahan-bahan semulajadi yang paling halus dan tulen.
  • 54 pingat emas olimpik dimenangi oleh para atlet yang menggunakan produk shaklee.
Kenapa vitamin shaklee sentiasa mesra alam?
  • Kerana ia adalah produk mesra alam yang benar-benar selamat untuk anda,keluarga,rumah dan juga bumi anda.
  • Peneraju dalam pergerakan alam sekitar dengan mengamalkan perniagaan yang mesra alam.

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan.

 Dekat facebook terutamanya group-group berkenaan keibubapaan banyak orang share kebaikan produk ini,sama ada seller ataupun pengguna yang telah merasai sendiri keberkesanan vitamin shaklee ini sendiri.Saya sendiri pun pengguna produk vitamin shaklee.
 produk vitamin Shaklee bagu untuk kesihatan

  1. Menghasilkan tenaga dan berperanan dalam membantu kemampuan berfikir.
  2. Mengelakkan penyakit beri-beri.
  3. Merangsang pertumbuhan pada kanak-kanak.
  4. Diperlukan untuk kesihatan mata, kulit, kuku dan rambut.
  5. Penting untuk sirkulasi dan fungsi normal sistem saraf.
  6. Mencegah stress.
  7. Menguatkan antibodi tubuh.
  8. Amat penting untuk aktiviti sel genetik.
  9. Diperlukan dalam pembentukan protein asid amino.
  10. Diperlukan untuk memproses dan perbaikan sel-sel darah merah.
  11. Mencegah anemia.

 produk vitamin Shaklee bagu untuk kesihatan
 1. Vitamin D - Membantu merawat penyakit rickets. Ia meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka, memperbaiki penyakit periodontal. Vegetarian, yang kurang terdedah kepada matahari sewaktu musim panas, individu melebihi 55 tahun, wanita hamil dan kanak-kanak perlu menyambil supplement vitamin D.
2. Magnesium – Ini merupakan ion positif nombor 2 yang paling penting dalam badan kita. Ianya menggalakkan komposisi tulang dan rawan. Membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus, menghalang endapan kalsium, melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hempedu. Ianya juga penting untuk mereka yang mempunyai masalah fluktuasi glukos.

3. Zink, boron, manganese dan kuprum – Memelihara metabolisma kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang, rawan dan mengahalang arthritis
 produk vitamin Shaklee bagu untuk kesihatan
KEBAIKAN Zinc Complex
  1. Meningkatkan sistem imun - membantu pengeluaran kelenjar thymus yang mengeluarkan T-cells untuk menentang cancer dan menghalang infection penyakit.
  2. Diabetis - membantu pengeluaran insulin dan mengekalkan fungsi insulin
  3. Kanser prostat - pengambilan zinc dapat mengurangkan pembengkakan prostat sebanyak 70%
  4. Ovulasi wanita - wanita memerlukan zinc untuk ovulasi. Zinc juga membantu pengucupan uterus membantu mengembalikan daya ketahanannya
  5. Memperbaiki radang kulit - Pengambilan zinc dapat memperbaiki radang kulit seperti akne dan jerawat
  6. Jerawat - Zinc bertindak dengan mengawal selia jumpah testosteron dalam badan yang memainkan peranan dominan dalam menyebabkan jerawat. Zinc juga menormalkan jumlah minyak kulit dan mengekalkan kulit yang sihat
  7. Kelesuan kronik
  8. Mengekalkan deria bau - Mengekalkan deria bau yang sihat dan sensitif
  9. Kemampuan seks lelaki - zinc yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga dan meninggikan kiraan sperma
  10. Gugur rambut / botak - zinc mengaktifkan 200 jenis enzim dan meransang regenerasi sel. Ini dapat memelihara pertumbuhan dan perkembangan sel
  11. Membentuk kolagen - Zinc membantu pembentukan protein dan kolagen untuk pertumbuhan dan perkembangan kuku, kulit dan organ.
  12. Penyembuhan luka yang cepat - zinc mempercepatkan pemulihan luka luar dan dalam dan memperbaiki alergy
  13. Rabun malam
Shaklee adalah Produk Kesihatan, vitamin dan supplement yang bagus untuk pemakanan semula jadi yang mempunyai rangkaian pengedar jualan terbesar di Malaysia.
Mempunyai pakar-pakar dalam penyelidikan nutrisi yang sentiasa memastikan produk Shaklee Sentiasa Selamat, Sentiasa Bekerja, dan Sentiasa Hijau.
Di Shaklee, mereka percaya alam semulajadi adalah jawapan kepada kehidupan yang lebih panjang, sihat dan produktif.
Dapatkan produk Shaklee dan khidmat nasihat dari pengedar sah Shaklee iaitu: YatiAdam (Perak), WinaWellness (Pulau Pinang), ElnaOmie (Johor Baharu), BondaSihat (Sabah), IzzyAdlina (Selangor), RanauHealthyVitamins (Sabah), ShanaSharafas (Selangor), VitaminSiCilik (Johor Baharu), IreneVitamin (Sabah), SihatVitamin (Seremban).
Jangan lepaskan peluang untuk mencuba produk Shaklee. Sudah ramai yang menggunakan produk Shaklee dan merasai kesannya.
Anda Bila Lagi?
Oh Ya. Contest Bonus Akhir Tahun ini dianjurkan oleh Akma Omar dan ditaja oleh pengedar sah Shaklee serta ditaja oleh Bee Venom Malaysia, Vitamin Kesihatan, Blog Jawatan Kosong Kerja Kerajaan, Jawatan Kosong Kerajaan Terkini, Exam SPA Online, Kongsi Bersama Nora, Dunia Vitamin Resources, dan UmmiMama.