Hari ini mood bermalas-malasan nak kerja..yang bestnya sempat tertidur sekejap tadi...huhu...nie sebab perut yang tak selesa lah nie...dah berapa hari dah sakit jer..asal bangun pagi mesti rasa sakit...ingat petang karang nak pergi cek dekat klinik...alahai..melayang lagi duit aku...dah lah semalam beli baju tak muat...hangin betul..haha..salah sendiri tak ukur betul2...So untuk layan malas dengan tade mood layan makan jer lah...#Susu Soya#Roti Gardenia#Nips#Redbull#Aiskrim....hehe..semua tu saya balun tau..

 Nasi dengan nescafe ais tu untuk mr.syg..nampak tak kesan kena makan..makan sesuap jer...dah kenyang...sebab dah balum makanan kat atas tu haa...




Esok petang balik KUANTAN..Isnin,Selasa,Rabu cuti...horrayyy..ye r sangat..kalau gaji jalan cuti lama2 pun takpe..nie tak...kopak ajer...nie balik pun sebab bersebab..ada dalam entry INI..jemputlah baca k...wish everthing gonna fine...