Jumaat yang redup


Macam biasalah..hari-hari kalau takde kerja..buka blog mengadap pc..hehe...menu harian nie haa..susu soya dan roti gardenia perasa coklat & vanilla..dah namanya peminat susu soya kan..hari2 minum pun tak muak...                                                                                                 

best tak best..kerja bertimbun-timbun nak kena settle..dengan kertas kerja kelab lagi tak siap2..bukan apa..pening nak buat..dah macam zaman belajar dulu yang kena siapkan kertas kerja untuk penilaian sama ada lulus atau tak...saya boleh melepak depan pc nie haa..layan facebook,layan blog n layan youtube...huk3...petang jam 5 pulak dah kena turun Port Pickson..harap-haraplah cuaca ok sampai ke tengah malam....eh ada apa ekk kat pd...kat pd ada nie haa...


((Tentera Darat Malaysia akan mengadakan Pelancaran Malam Pencahayaan 'Helo Skot' di Persiaran Pahlawan (Muzium Tentera Darat), Port Dickson Bandar Tentera Darat Pada 11 Okt dan 12 Okt 13. Pra Pelancaran diadakan pada 11 Okt 13 dan Majlis Pelancaran Pada 12 Okt 13 yang akan disempurnakan oleh YAB Menteri Besar Negeri Sembilan dan Panglima Tentera Darat. Acara bermula pada jam 8 Malam hingga 12 malam. Orang ramai dijemput hadir))



Saya pun terlibat tau..huhu..eh takdelah...pergi sebagai wakil kelab kereta jer...nak masuk autoshow memang tak lah kan...tapi..sure memang meriah malam nanti..nak tengok letih tak letih jer lah...Hari ini dan esok.dan sudah tentulah malam nie n esok facebook,blog,n youtube akan sunyi tanpa saya kan..huhu...komform ahad membuta pai tengah hari...hehe..

#Cerita  Malam Pencahayaan tu akan diupdate kemudian...tak sabar nak penuhkan gambar diri ini dikamera En.syg...











Post a Comment

4 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..