River Island Glam Chick Style by Afiqah

River Island adalah salah sebuah nama besar di dalam industry fesyen yang bukan sahaja telah menempa nama di United Kingdom, malah telah melebarkan legasinya ke Ireland, Timur Tengah, Asia dan serata Eropah. Nak bergaya dengan Fesyen River Island tapi tak tahu nak beli dekat mana?dan jika anda seorang lelaki atau wanita yang sedang mencari  pakaian yang paling bergaya  maka anda pasti akan kagum dengan pemilihan di ZALORA.COM.MY, kerana di ZALORA.COM.MY menyediakan fesyen River Island.Terdapat  banyak pilihan dari setiap  jenis pakaian yang anda  mahu , dan yang mengagumkan semuanya tersedia dan anda akan dapati hanya di ZALORA.COM.MY . Pengalaman membeli-belah adalah sangat menyeronokkan kerana laman web ini mempunyai falsafah reka bentuk yang cemerlang , dan harga yang benar-benar mampu milik.
Dan siapa kata anda tak boleh mengayakan fesyen River Island ini.Asalkan ada keinginan dan keyakinan semuanya boleh kan...terus terang saya katakan saya adalah seorang yang buta fesyen tapi saya cabar diri saya untuk mencuba fesyen River Island ini..Wow..gayanya dan stail penampilan fesyen itu mungkin agak trend barat kan tapi takkanlah semata-mata nak ikut trend dan perkembangan dunia semata-mata kita kena lari dari konsep asal kita betul tak?kena pandai sesuaikanlah ok!

Nak bergaya ala-ala River Island tapi tak melampaui batas??dekat http://www.zalora.com.my boleh tengok ok.Mari kita tengok cara Afiqah bergaya dan ekspresikan fesyen River Island ini.Tagline Afiqah ialah“Because woman is special”...hehehe

Konsep fesyen Afiqah adalah simple jer tapi nampak menarik dan elegan..jadi Afiqah memilih
1. Gaun Midi Perak Simpulan Lurex dari River Island  #ZALORA



2. Kasut #Black Snake Effect Platform Sandal #ZALORA

3.Beg Bimbit#Black and Cream Panelled Lock Front Clutch Bag #ZALORA
4.Anting-anting # Gold Tone Encrusted Leaf Earrings # ZALORA


Ok..sekarang dah boleh ke parti atau makan malam dengan gaya@fesyen River Island #ZALORA.

Pemilihan fesyen adalah jenama River Island #ZALORA.

 Cuba bayangkan Afiqah mengenakan fesyen River Island #ZALORA...Masa muda-muda dulu berangan nak jadi model tak pun model baju pengantin #nampak sangat usia dah lanjut..
angan-angan tinggal angan-angan........wink..wink...berangan jap...


Jangan Lupa membeli belah di  ZALORA kerana pengalaman membeli belah anda sepatutnya mudah dan sudah semestinya menyeronokkan.Anda pasti tampil menarik dengan padanan musim luruh ini!



Salam...

Post a Comment

0 Comments