T-shirt Gathering WAPC


Nampak tak kat baju tu ada my domain..hehe..sebagai salah seorang sponsored Gathering yang ke 8 WAPC..keh3...tapi itu sebelum my domain ada masalah lah...skrg guna blogspot dah sementara nak ganti domain baru....




  Banyak tak...mestilah banyak seluruh semenanjung malaysia kot yang turun Negeri Sembilan Hari itu....Entry x sempat nak update lagi..hehe..



 

Ada tak yang nak buat baju???huhu..serius nie murah jer k..tapi baju nie jenis foursquare lah tapi taklah banyak beza harga dengan yang Orenspot pun....


Post a comment

0 Comments