CUSTOM MADE STICKER KERETA

Assalamualaikum...
Blog duniafarisya.com Buat Contest SEO



 CONTEST SEO CAR STICKERS MALAYSIA
1x1.trans Contest SEO Car Stickers Malaysia
Contest SEO Car Stickers Malaysia

 

Kalau sesiapa yang berkunjung ke blog http://duniafarisya.com pasti terjumpa contest ini iaitu "CUSTOM MADE STICKER KERETA" |"CONTEST SEO CAR STICKERS MALAYSIA"- yang dianjurkan sendiri oleh Farisya Anastasyia dan ditaja 11 orang penaja.Kalau sebelum ini saya tak berani nak join sebarang  Contest SEO,kerana ilmu SEO yang tak cukup tapi kali ini saya memberanikan diri sebab tajuk contest yang sangat best bagi saya..Yaa…bagi seorang peminat tegar CUSTOM MADE STICKER KERETA!! Kalah menang..belakang cerita...
Sudah tentunya banyak design sticker kereta yang boleh kita dapati dekat pasaran sekarang ini kan...
Dekat  CAR STICKERS MALAYSIA banyak  CUSTOM MADE STICKER KERETA yang kita boleh tengok,pilih dan beli.Dan yang menarik minat saya ialah gambar yang kat bawah ini.Terus jatuh hati...kenapa saya pilih bentuk macam nie?sebab dekat kereta dah penuh stiker jenis segi empat dan bulat...Nanti saya beli yer  CUSTOM MADE STICKER KERETA!!


 




Bagus juga idea Car Stickers Malaysia buat Car Sticker ini kan..sebagai salah satu cara mempromosikan blogger dimata masyarakat...hehe..dan bagi blogger anda patut memilikinya dan lekat kat kereta anda..manalah tahu terserempak boleh kita say Hiii!!...hihihi...itu bagi sesiapa yang ada keretalah..Yang takde tu boleh letak kat kete ayah jer..tapi minta izin dulu..tak pasal-pasal kena marah nanti...


REVIEW CAR STICKER MALAYSIA:


Rata-rata sekarang ni kita dapat lihat ada sticker yang tertampal di kereta yang berada di Malaysia. Macam-macam sticker yang selalu kita lihat tertampal pada kereta.  Kalau yang menpunyai kelab kereta  mereka mungkin lebih gemar menampal sticker yang berunsur kepada kelab mereka sendiri.



Bagi mereka yang berminat untuk menghiasi kereta mereka dengan sticker-sticker menarik dan kreatif, tapi tidak tahu nak tempah di mana,Anda boleh dapatkan semua ini di CAR STICKERS MALAYSIA!! Jangan ragu-ragu dengan Car Stickers Malaysia kerana tiada unsur penipuan dan Car Sticker Design Malaysia boleh dipercayai.Ramai dah yang dah menempah dari mereka.Dan yang pastinya harga stickers yang dijual amat murah iaitu dari  SERENDAH RM5.Harga mampu milik bukan.



Untuk melihat lebih banyak koleksi-koleksi car stickers yang terdapat di Car Stickers Malaysia, anda boleh layari ke laman web http://www.bettadeals4u.com/ atau https://www.facebook.com/CarStickersMalaysia . Macam-macam pilihan yang ada. Bukan itu sahaja, anda juga boleh membuat tempahan dengan mereka jika anda mahu design yang lain. Mereka ada menawarkan 'design service' atau 'custom made' untuk pelanggan.

Menarik bukan? Lepas ini tak payah bersusah payah lagi nak cari kedai stiker.Semua yang anda mahu ada di Car Stickers Malaysia 



Car Stickers Malaysia nanti buatlah stiker islamik tu yang ada lampu bila malam...dan masih menunggu car stikers body dari Car Stickers Malaysia..lepas ini nak tempah dari Car Stickers Malaysia je lah...Buat Stiker Domain Blog kat kedai stikers sampai sekarang tak siap-siap.




 

Sticker car boleh didapati secara online di:
No Telefon:010-2255485 / 012-6953385
Servis:Printing Biasa,Bussines Card,Flyers,Banner,Sticker Kereta



Contest SEO Car Stickers Malaysia ini
di anjurkan oleh
Farisya Anastasyia
dan ditaja oleh
Car Stickers Malaysia | http://www.bettadeals4u.com
Nor Nizam | http://www.ejawatan.org
Wanita Mutalib | http://www.wanitamutalib.blogspot.com
Wanita Mutalib | http://prettyqalesya.blogspot.com
Farid Laham | http://www.terbaek.net
MahaMahu | http://www.mahamahu.com
Jamian Sarif | http://www.jaymiee.com
Eraz Fadli | http://www.erazfadli.com
Kamil Salleh | http://www.sensasi2020.com
Brado Kapak | http://www.rajajersi.blogspot.com/
Liyana | http://www.hotlips-yuya.blogspot.com
Liyana | http://www.hotlipscorner.com
Hanny Abdullah | http://www.diarymama.com







 Labels:design sticker kereta,Car Sticker Malaysia,Sticker,CUSTOM MADE STICKER KERETA,sticker kereta murah,sticker kereta, sticker body kereta,sticker roadtax.

Post a Comment

5 Comments

  1. Terima Kasih Atas Penyertaan! :)
    Jangan lupa blogwalking ke blog para sponsor dan peserta lain2 yer !^_^

    ReplyDelete
  2. wah join jgk ye..hehe selamat berjaya :)

    ReplyDelete
  3. shad datang sini from segmen sama, good luck :)

    ReplyDelete
  4. Terdapat byk barang yang boleh custom made utk kereta, selain daripada sticker kereta, karpet kereta juga boleh diperbuat mengikut model.

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..