Aktiviti harianku

Dah nak masuk tunggu@menghitung hari ini kan..badan jadi lemah ajer..kalau ikutkan kata hati n nafsu tidur tu memang sepamjang hari nak tidur jer..lepas tu malam tak boleh tidur atau tidur lewat...hihi..untuk mengelakkan benda tu jadi..maka terpaksalah tahan mata ngantuk dengan membaca..dan malam boleh tidur awal...siang ni memang mengrajinkan diri buat kerja-kerja rumah..tapi yang terdaya oleh badan je lah..maklumlah dengan bawa perut cepat sangat megahnya...kalau dulu 2 o 3 kerja boleh siapkan dalam satu-satu masa sekarang nie..nak mengemas pun makan sehari o dua hari..hahaha..hb pun dah masak sangat..tapi kadang-kadang tu dia bising jugak sebab kita nie tak reti nak duk rehat,degil nak buat kerja..ye r..boring kot duk kat umah tanpa buat apa2 kan...

Kita nie jenis kurang makan kat luar so masak sendiri jer lah..bayangkan kat dapur tu ada siap2 kerusi untuk duduk ..kelakar jer rasa.tapi untuk keselamatan juga sebenarnya.

Buku nie isteri bos yang kasi kat hb...dia pun tahu kita boring duk kat umah..hehe..isteri bos nie cina same like me..keh3..

Post a Comment

1 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..