Misi cari baju raya adik berjaya

<<<ENTRY LAMBAT PUBLISH>>>


Lepas berbuka puasa malam semalam,rehat sekejap,siap-siap terus pergi shopping mall..nak cari baju baru untuk adik..xpe beli untuk anak dulu,mak n ayahnya kemudian pun xpe..bukan apa tahu jerlah saiz baby nie kan limited..kalau adapun mesti kurang choice..better beli awal-awal..nanti dah tak sibuk fikir lagi dah.Sambil tu beli barang dapur sikit..

Akhirnya 3 pasang baju baru untuk adik,itupun papanya yang pilih..hehe..ingat nak tambah lagi tapi tak ada baju yang menarik hati…lagipun banyak tempat lagi tak pergi ,kot2 kat tempat lain ada baju yang cantik & cute..tapi baju melayu untuk adik still tak dapat lagi…so slow2 cari lah..tips kali ini beli baju untuk adik umo setahun terus…hahaha..boleh pakai lama…nampak tak kat situ betapa nak jimat punya mama adik nie…bukan apa..rasa tak puas tengok sikecik pakai baju tu kejap jer dah tak muat…dah lah badan kembang molek jer macam papanya..hahaha…opsss….

Tema raya tahun ini bersama sikecik ialah….tunggu raya nanti lah…surprise sikit….

Post a Comment

3 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..