Settle Beli Baju Raya


Huhh..lega..dari semalam sampai lah hari ini...kononya shopping,semata2 nak cari baju raya untuk kami tiga beranak..habis semua shopping complex kat seremban nie dijelajahi...hahaha..akhirnya jumpa juga apa yang dihajati..tapi kan semuanya murah-murah sampai lebam biji mata nak memilih..lagi-lagi baju untuk anak kita..semua cantik semua comel-comel..yang paling penting is..MURAH...berbaloi-baloi..sambil tu sempat jugak capai benda lain..hihi..kad raya untuk blogger yang bertuah..

Post a Comment

4 Comments

  1. sy bli baju anak bln lps lg..kiki...
    nak kad raya

    ReplyDelete
  2. Waa bagusnya ..huu saya tak setel lagi.. heee baru ada sehelai. Itu pun sebab tempah sendiri2. Adik adik ma abah zero lagu huhu.
    Jemput join

    http://iolacaviarofficial.blogspot.com/2014/07/2-segmen-blogwalking-pink-lady.html?m=1

    ReplyDelete
  3. seronoknya beli baju rayaaa..sy xbeli baju raya tahun ni..da nak bersalin ni,rasanya raya dalam pantang..hehe..dok umah je la..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum & Salam Perkenalan...
    Jom imarahkan Ramadhan dan join GA saya ni :
    http://ummudd80.blogspot.com/2014/07/ihya-ramadhan-giveaway-by-ummudd80.html

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..