Watching SHATTERED a.k.a Layan Anak

Apa punya tajuk entry daa...

adeh tengah layan cite Tekken kat tv 2 tadi tetiba anak bangun pulak..lepas tu boleh pulak dia menjerit-jerit tendang-tendang bagai..layankan ajer lah..dengan papanya sekali dia kacau..huhu..kita tengok jerlah perangai budak membesar nie kan..nasiblah tak bekerja..kalau bekerja tak tahulah macam mana nak bangun kalau dah melayan dak kecik nie pepagi macam nie..

Baru nak masuk 6 bulan dah macam-macam budak tecik nie boleh buat..part menyelerak tu lah hobi nombor satu...huhu...pastu kalau letak kat ruang depan dah merata-rata dia bergolek-golek...

Tapi seronok tengok anak membesar depan mata..kadang-kadang tak perasan ada benda baru yang dia belajar...
Hrmmm..anak oh anak..

Sambung tengok SHATTERED lah..

Post a Comment

1 Comments

  1. Bby kita bru 15hri.. Mcm x caya bila tgk perkembngn ank dpn mata..

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..