KESAN PENGUNAAN 3D GOLD STEMCELL SERUM DARI MY BEAUTY HERBS


APA ITU SERUM?


Serum merupakan sejenis cecair yang mudah meresap ke dalam kulit ini kerana serum mempunyai saiz molekul yang jauh lebih kecil berbanding moisturizer/pelembab. Serum bertindak jauh lebih pantas dan lebih mendalam dimana ianya mampu melambatkan proses penuaan, bertindak sebagai anti kedutan, anti garis halus,menganjalkan kulit,memudarkan parut jerawat dan menggalakkan penghasilan sel kulit baru.

KENAPA KITA PERLU MEMAKAI SERUM?

Kenapa kita memerlukan serum? apa manfaat pengunaan serum? soalan seperti ini sudah tentu bermain di fikiran kita. Seperti yang kita sedia maklum, Malaysia merupakan kawasan iklim tropika dimana kita mengalami keadaan cuaca yang tidak menentu iaitu panas atau sejuk sepanjang tahun dan hal ini secara tidak langsung mempengaruhi keadaan kulit kita. Di mana kebiasaannya kulit kita cenderung menjadi kering,kusam dan berminyak. Oleh yang demikian pengunaan serum secara konsisten mampu menstabilkan keadaan kulit kita iaitu membantu menjaga kelembapan kulit,kulit menjadi lebih anjal, garis-garis halus dapat dikurangkan, sel-sel kulit mati diperbaharui dan menghaluskan kulit wajah yang kering dan kasar serta mengembalikan seri wajah yang hilang.
Pada waktu bila kita perlu menggunakan serum?


APA ITU "3D GOLD STEMCELL SERUM ?

Serum anti penuaan yang mempunyai tekstur ringgan yang dihasilkan melalui kejayaan teknologi menganjalkan dan mengetatkan kulit secara segera untuk mendapatkan hasil kulit wajah yang lebih anjal dan lembap.Serum ini juga membantu dalam menghaluskan kulit dan mengetatkan liang pori serta merangsang kepada peredaran mikro yang membantu dalam menghasilkan keserian wajah.

APA YANG ANDA PERLU TAHU MENGENAI 3D STEMCELL SERUM ?

Serum ini mampu menjadikan anda kelihatan lebih muda dari usia. Serum ini mengalakkan penghasilan kolagen,memberikan rejuvinasi untuk tektur kulit,melindungi kulit dari komponen yang merbahaya ,menggurangkan parut-parut,melindungi dari sinaran UV dan menyelesaikan masalah kulit kering dan rosak serta membersihkan lubang pori-pori wajah.

KEBAIKAN 3D STEMCELL SERUM

1. Membantu untuk menghasilkan kolagen.
2. Memberikan wajah anjal.
3. Memberikan rejuvinasi untuk tektur kulit.
4. Sebagai agen pelembapan yang semula jadi.
5. Berfungsi sebagai anti penuaan.
6. Berkeupayaan untuk menyerap masuk dalam lapisan epidermis kulit dan membawa nutrisi ke sel-sel kulit.
7. Membantu pertumbuhan sel-sel kulit.
8. Lindungi kulit dari perosakan cahaya UV.
9. Mengurangkan pembentukan radikal-radikal yang merosakkan kulit
10. Mengurangkan kerosakan membrane sel kulit
11. Mengurangkan kehilangan air dari kulit
12. Melindungi keseimbangan minyak semula jadi kulit ketika membersihkan muka

FUNGSI :

Serum yang tinggi konsentrasinya ini boleh memberikan kesan serta-merta, ketara,kesan keanjalan yang tahan lama,mengetatkan dan mengangkat kulit yang jatuh.


INFO PRODUK
Produk buatan MALAYSIA yang diformulasikan di FRANCE dan lulus KKM (NO KKM : NOT160106092K). Dapatkan KULIT KEKAL MUDA ANGGUN hanya dalam 30 HARI. Kesan penggunaan seawal 10 hari! Dapatkan kulit idaman anda hari ini. Dengan hanya sekotak, mesti ada perubahan ketara dan kulit lebih merecik flawless dan muda jelita. Nak lagi best pakai secara konsisten selama boleh. Memang TERBUKTI BERKESAN! Bahan SEMULAJADI!

3D GOLD Stem Cell Serum mempunyai kelebihan kerana bahan-bahannya lebih farmaseutikal dan formula yang terkini seperti Pure Argania Stemcell, Hydrolyzed Wheat Protein, Lepitium Sativum Sprouts Extract & Dermacom. Kelebihan yang ada pada 3D Gold StemCell Serum menjadikan kulit anda terus kekal muda anggun selamanya, seperti Feeya Iskandar duta My Beauty Herbs. Formula Hebat ini mampu memberi kesan “Instant Lifting” pertama kali ketika memakainya. Rangsangan tegang akan dapat dirasai secara lembut.

 









Cara hilangkan parut hitam,Cara nak hilangkan jeragat,Kecutkan jerawat,Nak kulit flawless,Dapatkan kulit tona sekata,Kecilkan liang pori,Petua kulit flawless,Cara melembapkan kulit muka,Anjalkan kulit muka,Kawal minyak muka,Cerahkan kulit wajah,Tegangkan kulit muka yang menggeleber,Hilangkan gelap bawah mata,Melindungi kulit dari sinaran UV,Cara hilangkan garis halus dan kedutan muka.



Post a Comment

3 Comments

  1. all the best..dari segmen yang sama

    ReplyDelete
  2. Salam..Singgah dari Giveaway Review yang sama http://www.akifimtiyaz.com/2016/10/kulit-wajah-flawless-hanya-dengan-3d.html

    semoga berjaya..

    ReplyDelete
  3. Salam. Terima kasih hantar entri review produk Giveaway 3D Gold StemCell Serum My Beauty Herbs Di Mialiana.com

    Entri ini telah disenaraikan. Good Luck!

    - Mia Liana -

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..