Rezeki Ibu Mengandung.

Semalam dapat buah mangga epal dengan buah tembikai susu..Hari ini lepas checkup,pergi rumah kawan suami..kat kawasan rumah dia macam2 ada..Rindu pulak suasana kampung,semua ada,sayur buah-buahan..segalanya senang dapat..kat sini..apa pun kena beli..hihihi




Tengok...penuh bonet kete..ada ubi kayu,pucuk ubi dan kelapa..kalau beli kat pasar ntah berapa lah semua nie kan....







 Sampai rumah,masak maka tengahari n buat ubi rebus...perghhh..macam dah lama tak makan ubi rebus nie..











Post a comment

5 Comments

  1. sedap tuuuu..mangga epal

    ReplyDelete
  2. sedapnye mangge epal...ubi kayu sedap mkn cecah sambal sardin ngan ikan masin...huhu kampung je yg ade...kat sini pyh cari

    ReplyDelete
  3. ubi kayu memang terbaik cicah sambal perghh lagi terangkat..

    ReplyDelete
  4. Terliur lak ibu mengandung ni nak makan pelam epal.. mengidam ni.. rasa buah pelam epal tak jumpa jumpa..

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..