Alter seluar abam




Cerita semalam..Lepas jumaat tu kitaorang keluar pegi seremban 2..amek laptop..kebetulan malam sebelum tu ada beli seluar abam..masalahnya panjang jadi kena alter sikit bagi ngam-ngam dia pakai.kebetulan nak pergi seremban 2 bawa lah seluar abam tu,sebab dekat s2 ada kedai menjahit.alang-alang sekali jalan kan..bukan apa dekat tempat tinggal nie dulu ada kedai jahit tapi dah tutup..

Lepas pergi amek laptop terus cari kedai jahit tersebut..kecik jer kedainya..yang tukang jahit pun lelaki.masa hantar tu ingat dia boleh buatkan terus,tapi dia ckp kena tunggu malam atau besok baru amek..so fiqa cakap kat dia malam boleh ke amek,dia kata ok boleh..so bagi ukuran siap2 n bagi tinggal nama n bayar terus dekat dia RM18 untuk 3 helai seluar,kiranya sehelai seluar RM6.Settle..malam kang baru pegi amek..

Lepas tu pergi tesco pulak..misi mencari beg balik kampung..memula masuk DIY tapi takde..lepas tu masuk TESCO,ada tapi tak menepati citarasa..hahaha..keluar sesaja lah pusing dekat hall..nampak ada 1 kios jual kasut n beg2..n nampak beg balik kg..x fikir panjang terus amek n bayar..harga RM50..rasanya boleh muat kot  baju kami 4 beranak..agak-agak besar macam mana tu yer..hihihi...

Lepas tu pegi pulak amek juadah berbuka puasa dekat kawan yg suami siap tempah.Jadi i is tak payah masak..hehehe...Masak untuk bersahur je nanti...



Persiapan raya untuk anak-anak hampir 99%..mommy n papa ala kadar je..hehe..dahulu kan anak-anak..tapi mommy dah dapat kasut raya siap 2 pasang lagi papa beli kan..tq papa..



Post a comment

1 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..