Beza raya dahulu dengan raya sekarang


Beza raya dahulu dengan raya sekarang


Beza raya dahulu dengan raya sekarang.Wah sedar tak sedar tak lama lagi kita nak menyambut Hari Raya Aidilfitri dah kan?Mesti ada yang dah tak sabarkan..hehe..Tapi kan tapi kan korang perasan tak bila di imbas kembali masa raya dulu-dulu dengan sekarang,mesti banyak beza kan.Sebab apa ek?sebab peredaran masa kot..ke korang tak perasan.



1. Kiriman kad raya VS WhatsApp raya free je

2. Ziarah sanak saudara VS tengok TV, online

3. Lagu raya penuh syahdu VS layan lagu Korea

4. Baju raya tradisional VS baju raya Hipster. Seriusla..

5. Duit raya VS password Wifi!!

6. Juadah raya tradisional VS kuih tunjuk!




 Walau macamana pun perbezaan raya korang dulu dan raya korang sekarang, korang haruslah menghayati erti raya itu yang sebenarnya dan cipta memori terindah untuk diingati sampai bila-bila. Apa yang penting, hubungan kekeluargaan dan persahabatan korang akan terus terjalin utuh!


Opsss..tunggu dulu...Ada hadiah untuk korang,kalau nak memenangi wang tunai bernilai RM500 pakej gambar keluarga bernilai RM 2,000 dan juga hamper Darlie!Macamana nak join? Klik SINI


 Jom join!!!




 

Post a Comment

2 Comments

  1. Fiqa :) jemput join mini GA mek ye :)

    ReplyDelete
  2. kan..sebab tu best balikkampung..dapat rasai suasana hari raya ni

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..