Misi mencari seluar jeans abam.

Sekadar luahan...
Misi mencari seluar jeans abam.

Siapa ada pengalaman anak membesar dengan sihatnya lepas tu mommy susah nak cari seluar yang betul-betul ngam untuk diorang..???Macam abam ni kita tengok seluar  tu ok lah macam ngam,sekali bila cuba,sangkut kat perut..haha..jd sendat pula..

Citarasa mommy nie lain sikit..nak cari yang comel-comel,yang dak abam ni pun bukannya suka pakai seluar jeans labuh n besar..mesti dia akan buka punya..

Seluar dah beli tapi sendat pulak..dan kompomlah kena cari seluar lain kan..ok..misi diteruskan lagi.....





 

Post a comment

0 Comments