Kolaborasi Bersama theCovets

Kolaborasi Bersama theCovets


Kolaborasi Bersama theCovets


Wanita dan Kecantikan merupakan dua hal yang tidak dapat dipisahkan, Wanita Selalu Identik dengan Kecantikan. Begitupun Sebaliknya, Kecantikan selalu identik dengan wanita. Jika diibaratkan, Kecantikan merupakan nafas bagi setiap wanita,Nafas yang harus selalu dihirup. Selain itu, Kecantikan pun menjadi sebuah keharusan bagi seorang wanita. Cantik itu relatif.




Tentang The Covets 
 


The Covets adalah online beauty megazine yang memberi inspirasi kepada pembaca semua tentang dunia kecantikan. Pelbagai tips menarik tentang penjagaan kecantikan dari hujung rambut hingga hujung kaki ada di The Covets. 


 


 Antara artikel yang menarik  seperti 


BeautySecret & Tips You Should Know!


WhenLess is More, The Key To Better Skin




Baru-baru ini The Covets berkolaborasi dengan blogger seramai 100 orang daripada niche Lifestye dan Beauty  dan mungkin akan bertambah bilangan. Fiqa pun salah seorang yang tersenarai dalam senarai kolaborasi tersebut. Boleh tengok Senarai nama dekat TheCovets Beauty Contributors



Kenali The Covets -- Malaysia's first beauty platform dengan lebih lanjut :




Facebook : TheCovets

Instagram : @the.covets



Post a Comment

1 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..