WePrint - Instant Photo Printing oleh Liberty Printing Company

Fiqa seorang yang suka ambil gambar terutamanya gambar anak-anak,lepas tu penuh memory telefon dengan gambar jer..huhu..Lepas itu nak transfer ke komputer jadi satu hal pula.Dan sebab itulah selalu tertunda nak print gambar anak-anak...Tapi kini tidak perlu risau lagi kerana dengan adanya WePrint semuanya menjadi sangat mudah bagi seorang yang malas macam i..hahaha...Jom baca untuk tahu apakah itu WePrint??

WePrint - Instant Photo Printing

Weprint  adalah Mesin mencetak gambar instant yang berkualiti dan merupakan yang pertama di Malaysia  dengan menggunakan aplikasi WeChat dan mencetak terus dari telefon pintar. Weprint  mula diperkenalkan pada awal tahun 2015 dan semakin popular melalui roadshow,event,photobooth dan lain-lain.

 WePrint - Instant Photo Printing

Mudah dan senang untuk cetak-Apa yang anda perlu lakukan adalah: terbuka app WeChat pada telefon pintar, imbas kod QR yang ditunjukkan pada mesin, memuat naik gambar yang dipilih dari telefon anda, masukkan kod ID yang ditunjukkan pada skrin. Salinan keras berkualiti tinggi akan dicetak hanya dalam masa 60 saat!



How To Print Photo From WePrint Machine?








WePrint - Instant Photo Printing


Malah, bukan sahaja merupakan mesin cetakan foto segera, WePrint juga adalah alat pemasaran yang hebat untuk mana-mana perniagaan. Ia direka untuk membantu pengiklan merekrut pengikut menggunakan WeChat melalui event yang mereka buat.
WePrint - Instant Photo Printing

WePrint adalah alat pemasaran yang kuat yang mempunyai potensi perniagaan yang hebat yang memenuhi keperluan perniagaan yang berbeza, Yang paling penting, ia adalah alat pengiklanan yang berdaya maju untuk hampir mana-mana jenis perniagaan, seperti F&B, entertainment, beauty, bridal, hotel, supermarket, tourism, advertising, media, jewelry, telecommunication, automotive, property, electronics, gym, education, charity dan lain-lain "

WePrint - Instant Photo Printing
 
Untuk apa-apa majlis korporat atau swasta, WePrint sentiasa mengalu-alukan orang ramai dari semua lapisan masyarakat untuk mencetak gambar kegemaran mereka pada bahan yang berbeza.Boleh buat pilihan sama ada photo paper, magnetic paper, button badge dan phone casing. Bagi pengiklan, mereka boleh menggunakan mesin untuk menarik minat  pengikut, mengumpul  database, dan engage pengikut dengan lebih berkesan melalui platform media sosial  popular iaitu  WeChat.



Memulakan perniagaan anda sendiri dengan WePrint .

Mesin WePrint diimport, diurus serta diedarkan oleh Liberty Printing sejak 2015. Liberty Printing merupakan pembekal
heat transfer printing machine and material supplier di Malaysia.Liberty Printing merancang untuk mengembangkan lagi perniagaannya dengan bekerjasama dengan pengedar di seluruh negara untuk membawa alat pemasaran yang kuat ini ke seluruh Malaysia.


Tidak lupa juga..untuk personalized gift semuanya boleh didapati di http://www.tboox.com/.


Antaranya seperti custom t-shirts printing, phone casing printing, personalized ceramic mug priting, jigsaw puzzle printing, ceramic tiles printing, photo rock printing, keychain printing, plate printing, cushion dan banyak lagi.

WePrint - Instant Photo Printing
 Mug printing

WePrint - Instant Photo Printing
Custom t-shirt printing




 Dapatkan 10% diskaun  dengan masukkan CODE: A1001 bila beli WePrint dengan scan QR Kod yang ada.Code ini valid hanya sehingga 30-11-16.

WePrint - Instant Photo Printing


 Liberty Printing Sdn. Bhd. (1080784-T)
6, 6A & 6B, Jalan Harmoni 1A/KU3,
Kristal Klang Commercial Centre, 42100 Klang, Selangor

Contact :
019-985 8151 (Elaine)

Email :
order@libertyprinting.com.my

Web :
http://www.weprint.asia

Facebook :
https://www.facebook.com/weprintmachine



Post a Comment

1 Comments

  1. Elok ni klau slalu buat event 😊 Patot bridal kne buat service cm ni jgk..

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..