Gelagat anak-anak

Assalamualaikum...

Macam dah lama tak bercerita tentang anak-anak dalam blog nie..hehe..entri pertama di bulan oktober tentang anak-anak..tu pun gambar hitam putih jer..kena sensor sikit sebab ceksiiii gitu...

Sempat snap gelagat adik beradik nie masa tengok kartun..kadang elok perangai,kadang tu asyik gaduh n berebut mainan je..pening mama aihh dibuatnya... 
Agak-agak gambar dibawah nie boleh buat komik tak..haha..
Adek memang suka khianat abam..rilek je duduk atas perut abam...
nasib baik lah abam tengah syok tengok kartun kalau tidak ada je dia buat sampai adek nangis...
Layan je lah perangai anak-anak nie kan..

Gelagat anak-anak



Post a comment

0 Comments