Lazada Online Revolution | Parcel Of Joy Dari Lazada

Parcel Of Joy Dari Lazada

Lazada Online Revolution 2016 (#LZDMYRevolution )   | Semalam bila dapat parcel excited nak buka..hehe..ye lah nak tahu apa  isi di dalam  kan.. Lagi excited sebab parcel dari Lazada! Nama Parcel ini ialah Parcel of Joy sempena Online Revolution yang berlangsung 11 November 2016. 

Lazada Online Revolution 2016
Lazada Malaysia tahun ini menawarkan pelbagai rangkaian terdiri dari 1000 jenama antaranya Drypers, Loreal, Nestle, Samsung dan jenama-jenama lain lagi. Mengenai "Online Revolution" adalah acara menjual dan membeli belah dalam talian yang terbesar di Asia Tenggara yang membawa jenama dan peniaga.Ianya berlangsung selama sebulan bermula pada, 11 November 2016 dan berakhir pada 12 Disember 2016.



Jom tengok apa yang ada dalam Parcel Of Joy yang fiqa dapat.

Parcel Of Joy Dari Lazada
Tadaa… macam-macam brand ada. Ada Tefal Manual Chopper, Sandisk Ultra Dual Drive,Logitech Wireless Speaker, L'oreal Mythic Oil,Mamypoko Wipes ,Beg Ola Bola ,Nestle Cerelac Nutripuff Banana & Strawberry ,MAGGI ROYALE White Tomyam  Nestle Just Milk ,NESCAFE White Coffee Pandan dan juga Voucher…Banyaknya…Terima Kasih Lazada Malaysia





 Parcel Of Joy Dari Lazada


● Tefal Manual Chopper-

 Parcel Of Joy Dari Lazada

● Sandisk Ultra Dual Drive-

 Logitech Wireless Speaker

● Logitech Wireless Speaker- 

 Parcel Of Joy Dari Lazada

● L'oreal Mythic Oil- 

 Parcel Of Joy Dari Lazada
● Mamypoko Wipes -

 Parcel Of Joy Dari Lazada

● Beg Ola Bola - MILO Promotion Bundle- MILO 2kg X 1 MILO 3in1 18's X 2 MILO NutriG 190ml X 2 FOC Delivery & Ola Bola Bag -

 Parcel Of Joy Dari Lazada

● Nestle Cerelac Nutripuff Banana & Strawberry - 
● MAGGI ROYALE White Tom Yam -
● Nestle Just Milk- 

 Parcel Of Joy Dari Lazada

● NESCAFE White Coffee Pandan-


 ● Lactokid-



Untuk pelanggan baru, menikmati 20% atau diskaun maksimum RM25 untuk pembelian pertama anda.Enter Kod ini "20 LABOUR25"





Lazada Online Revolution




Jadi jangan lepaskan peluang anda yer..Layari www.lazada.com.my atau klik Banner di bawah
sekarang untuk dapatkan harga yang murah  dan berbaloi.Selamat bershopping. 


 http://www.lazada.com.my/online-revolution

Post a Comment

3 Comments

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..