Ruam Bayi Powder l Penawar Warisan Terbaik Untuk semua Jenis penyakit Kulit



Ruam Bayi Powder  l Penawar Warisan Terbaik  Untuk semua Jenis penyakit Kulit

Assalamualaikum....

Ada tak sesiapa yang anak-anak atau diri sendiri mengalami masalah kulit??? Dah bermacam ubat steroid digunakan, dah bermacam jenis sabun  cuba tapi masalah kulit tak hilang-hilang.Terutama mereka yang ada masalah ekzema.I feel you kerana anak fiqa sendiri pernah mengalami masalah yang sama.

Seperti yang kita sedia maklum, pelbagai jenis ubat untuk merawat ruam pada bayi di pasaran sekarang dan sesetenganya mengandungi bahan steroid. Walaupun ia menyembuhkan ruam bayi,adakah anda pasti bahawa krim tersebut tidak menipiskan kulit bayi? Kulit bayi adalah sensitif dan sekiranya kulit bayi menipis, ia akan mengundang penyakit kulit yang lain pula. Oleh itu, jangan biarkan anak anda terus menderita dengan krim yang digunakan sekarang. 






Apa bezanya Ekzema dan ruam??? Kedua-duanya buat kulit kita gatal, kan?? 

Ruam adalah keadaan di mana kulit kita mengalami iritasi disebabkan terdedah kepada alergen (bahan penyebab @ trigger). Alergen ni boleh jadi macam-macam, mungkin debunga, mungkin habuk, hama atau mungkin juga bulu kucing. Kadangkala, cuaca yang terlalu panas atau sejuk pun boleh menjadi penyebab kepada ruam kulit. Apabila kulit kita terkena ruam, kulit akan terasa gatal, kemerah-merahan, dan membengkak. Ruam biasanya akan hilang selepas suatu ketika.

Ekzema pulak, satu keadaan di mana kulit mengalami iritasi sehingga kulit menjadi kering, bersisik, kemerahan dan gatal. Ekzema bukan penyakit berjangkit, tetapi penyakit ini, tak akan hilang. It will stay with us. Apa yang kita boleh buat, adalah mengawalnya supaya tak menjadi teruk. Dalam kes di mana seseorang mengalami ekzema yang teruk, kulitnya boleh luka dan berdarah. Kenapa? Sebab 'digaru'. Terutama kanak-kanak. Bila terasa gatal, kita akan mula menggaru. Yang menjadi masalah kepada penghidap ekzema, kulit mereka dah sedia kering. Jadi, bila digaru kulit yang kering tu, mestilah berdarah-darah.



PENAWAR UNTUK PENYAKIT KULIT SEPERTI EKZEMA, RUAM BAYI, PSORIASIS, GATAL-GATAL, PANAU DAN KAYAP.


Ruam Bayi Powder  l Penawar Warisan Terbaik  Untuk semua Jenis penyakit Kulit



Rawat masalah Ruam di kulit bayi dan di tubuh anda dengan cara Warisan Nabi S.A.W. iaitu menggunakan Tanah Liat 100% Asli yang telah digabungkan dengan Air Galian Semulajadi.
Terbukti sangat berkesan, malah mampu menyelesaikan pelbagai jenis penyakit kulit aeperti Ekzema, Psoriasis, Gatal-gatal dan Banyak Lagi…

Ruam Bayi Powder ini adalah bedak sejuk warisan tradisi yang mendapat jolokan nama sebagai bedak ajaib, kerana fungsinya boleh digunakan untuk semua masalah luaran berkaitan kulit dan berkesan.

Tahukah anda kebanyakan produk yang mengandungi steroid memang berkesan tetapi ada yang beri kesan sehingga menipiskan kulit bayi. Jika ada pilihan yang lebih baik dan lebih selamat bersumberkan alam semulajadi, kenapa kita tak cuba kan…

Ruam Bayi Powder ini diproses dengan tanah liat putih bersama campuran Air Galian semulajadi adalah sangat-sangat selamat, suci serta bersih untuk digunakan dan tidak mengandungi sebarang bahan kimia.
100% semulajadi serta sunnah Nabi S.A.W. Ini kerana ia salah satu cara Nabi SAW mengubati penyakit kulit seperti yang terdapat di dalam Hadith Sohih di atas yang membuktikan Nabi S.A.W. menggunakan tanah liat mengubati penyakit kulit dan lain-lain penyakit.


APA ISTIMEWANYA RUAM BAYI POWDER (BEDAK RUAM) ?
Bedak ruam bayi sesuai untuk semua peringkat umur dan semua masalah kulit.Selain merawat ruam,ia juga sesuai untuk semua jenis penyakit kulit seperti psoriasis,ekzema,gatal-gatal kulit,kudis buta,kayap,demam campak dan lain-lain berkaitan dengan penyakit kulit.

Ruam Bayi Powder  l Penawar Warisan Terbaik  Untuk semua Jenis penyakit Kulit

Bagaimana Ruam Bayi Powder membantu mengurangkan masalah ruam dan mengawal ekzema??
  • Bedak ini dihasilkan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral semulajadi.
  • Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
  • Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut .
  • Satu bekas tahan agak lama. Selalunya saya guna beberapa bulan.
  • Walaupun ia tidak semahal produk-produk lain, Alhamdulillah setiap kali sapu ruam atau penyakit kulit anak-anak kita semakin berkurangan.
  • Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.
  • Selamatlah anak-anak anda terutama yang masih bayi, sebab kandungannya dari 100% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus.
  • Ruam Bayi Powder ini sememangnya sangat menjadi pilihan ibubapa untuk bayi mereka terutama masalah berkaitan ruam. Ramai yang cakap berbaloi, murah dan berkesan! Banyak testimoni pelanggan yang sangat berpuas hati. Alhamdulillah!
Ruam Bayi Powder  l Penawar Warisan Terbaik  Untuk semua Jenis penyakit Kulit

·         CARA GUNA BEDAK RUAM (RUAM BAYI POWDER) :-

Pakai bedak ini bahagian yang bermasalah.Sapukan pagi selepas mandi,malam sebelum tidur dan seberapa banyak kali dalam sehari untuk dapatkan kesan maksima. 


Cara pemakaian di waktu siang :

  • Selepas beberapa jam,jika bedak kelihatan pudar dan diserap peluh,cuci bersih dengan air,lapkan dan keringkan kemudian sapu.

Cara pemakaian di waktu malam:

  • Sebelum tidur sapukan dibeberapa tempat yang memerlukan. Sapuan diwaktu malam lebih berkesan kerana sewaktu tidur kita kurang bergerak.
  • Sekiranya bedak kelihatan kering,tambahkan sedikit air yang bertapis sahaja atau air zam-zam kerana nak elakkan terkena klorin air paip.


Berkesan ke Ruam Bayi Powder ni?

Ya, ia berkesan.Banyak  testimoni  dari pengguna ruam bayi powder antaranya seperti di bawah ini.Selain daripada itu penjagaan pemakanan juga amat penting.jangan makan makanan yang menyebabkan kegatalan kulit seperti seafood,kekacang & makanan-makanan ringan.Banyakkan minum air kosong.



TESTIMONI

Ruam Bayi Powder  l Penawar Warisan Terbaik  Untuk semua Jenis penyakit Kulit

Ruam Bayi Powder  l Penawar Warisan Terbaik  Untuk semua Jenis penyakit Kulit

Ruam Bayi Powder  l Penawar Warisan Terbaik  Untuk semua Jenis penyakit Kulit



Ruam Bayi Powder  l Penawar Warisan Terbaik  Untuk semua Jenis penyakit Kulit

Ruam Bayi Powder  l Penawar Warisan Terbaik  Untuk semua Jenis penyakit Kulit

Ruam Bayi Powder  l Penawar Warisan Terbaik  Untuk semua Jenis penyakit Kulit

Ruam Bayi Powder  l Penawar Warisan Terbaik  Untuk semua Jenis penyakit Kulit




➜INFO PRODUK TIRUAN RUAM BAYI POWDER.
 Ruam Bayi Powder  l Penawar Warisan Terbaik  Untuk semua Jenis penyakit Kulit
💢💢💢Amaran!!
Disebabkan permintaan tinggi & kemujaraban produk Ruam Bayi Powder ini,ada individu yang tidak bertanggungjawab telah mengeluarkan produk tiruan bagi RUAM BAYI POWDER.
 Ruam Bayi Powder  l Penawar Warisan Terbaik  Untuk semua Jenis penyakit Kulit
Untuk pengetahuan,RUAM BAYI POWDER tidak pernah bertukar stiker & packaging sama sekali,inilah identiti RUAM BAYI POWDER dari awal pengeluaran sehingga kini.



⇨MAKLUMAT LANJUT BOLEH KE
FACEBOOK: Penawar Psoriasis Dengan Ruam Bayi Powder
HQ  En. Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran) & Puan Nurul : 017 6239935 ( Produk Owner)







Post a comment

0 Comments