Minyak Herba Asmak - Penawar Asma Pada Bayi

Minyak Herba Asmak Penawar Asma Mujarab

Minyak Herba Asmak Penawar Asma Mujarab

 

 Penyakit Asma


Dilema ibu anak pengidap asma.Perkara yang paling merisaukan seorang ibu adalah apabila anak demam ditambah pula dengan batuk dan selsema. Lebih teruk lagi jika sianak pengidap asma. Pasti ianya amat merunsingkan hati siibu apabila anak tidak pandai membuang kahak, hidung tersumbat dan sukar untuk bernafas.
Luluh hati siibu melihat anaknya terpaksa menggunakan rawatan sedut lender, Nebulizer,dan lain-lain.Betapa peritnya anak kecil itu terpaksa melalui pelbagai kesakitan.Renungan matanya,ibu dapat merasai dirinya sedang menahan kesakitan.Tanpa sedar bergenang airmata siibu.Kalaulah kesakitan anak  itu boleh dipindahkan kepadanya memang siibu akan buat pilihan itu kerana tidak sanggup melihat anak menanggung kesakitan. 


Siibu sedar jika berterusan bukan sahaja anaknya tak boleh nak bergiat aktif, terpaksa pula bergantung pada inhaler dan jika serangan asma tiba-tiba datang macam mana kalau inhaler tu tak ada masa serangan datang.Macam-macam difikiran siibu.Dia sanggup buat apa sahaja,cuba macam-macam petua agar dapat melihat semula keriangan diwajah anaknya.

Menyedari hakikat itu macam-macam ikthiar siibu cuba,cari petua penawar asma pada bayi melalui google,petua dari rakan2,ibu ayah,sanak saudara semua dibuatnya. Sehinggalah pada suatu hari,dia menemui sesuatu di Facebook.







Minyak Herba Asmak Penawar Asma

Siibu dengan tidak sengaja terjumpa satu Fanpage tentang Penawar Asma Mujarab difacebook.Siibu  khusyuk meneliti kesemua info Penawar Asma pada bayi dalam fanpage tersebut.Hampir kesemuanya sama dengan situasi yang dialami oleh anaknya.Mendung berarak pergi,wajah sugul siibu berubah menjadi ceria kerana akhirnya siibu menemui jalan penyelesaian masalah dia dalam laman Fanpage tersebut.

Minyak Herba Asmak Penawar Asma Mujarab

Siibu menemui satu produk yang boleh membantu menyelesaikan masalah anaknya selama ini.Tanpa berlengah,siibu terus membuat pembelian secara online dengan Fanpage tersebut.Setelah hampir sebulan menggunakan produk tersebut,siibu dapat melihat kesan positif.Kalau dulu anaknya terpaksa menggunakan INHALER dengan kerap,tetapi kini tidak lagi…Alhamdulillah..

Siibu amat bersyukur kerana terjumpa produk yang bukan sahaja boleh merawat masalah asma anaknya tetapi mempunyai banyak lagi kegunaan lain dalam pada masa yang sama.

Ramai yang dah tahu pasal penawar asma mujarab ni.Tetapi ramai yang masih meragui penawar asma mujarab ni.Belum cuba belum tahu.Kalau korang nak tahu,fiqa telah mencuba selama hampir 3 minggu untuk menguji keberkesanannya.Baca sampai habis kalau nak tahu berkesan ataupun sekadar cerita kosong nak lariskan produk...Ahakssss

Sebelum itu,mari fiqa akan ceritakan apa itu Minyak Herba Asmak.

Minyak Herba Asmak Penawar Asma Mujarab adalah rawatan alternatif untuk asma (lelah), semput, batuk, kahak dan selsema – TANPA nebulizer, TANPA ubat/pil dan TANPA kos rawatan yang tinggi.Minyak Herba Asmak sesuai untuk semua peringkat umur, dari bayi yang baru lahir sehinggalah kepada orang tua kerana testimoni yang diterima menunjukkan keberkesanan pada semua peringkat umur.Minyak Herba Asmak adalah satu KEPERLUAN yang mesti dimiliki oleh setiap keluarga.


Kandungan Bahan-Bahan Minyak Herba Asmak


Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd ini diperbuat daripada minyak zaitun,minyak kelapa dara,habatussauda,pati gamat dan herba terpilih yang bukan sahaja selamat,tapi suci.Gunakan tanpa was-was Minyak Herba Asmak kerana ia adalah hasil dari R&D (Research & Development ) @ Penyelidikan dan Pembangunan dan menggunakan Teknologi Nano.

Kegunaan Minyak Herba Asmak

Minyak Herba Asmak dapat membantu merawat ;

Minyak Herba Asmak Penawar Asma Mujarab



Cara Guna Minyak Herba Asmak

1. Tebuk lubang pada "stopper" supaya senang digunakan dan jimat .
2. Goncang sebelum guna.
3. Cara paling asas : Sapu di leher dan ke dada , ke tengkuk dan ke belakang. Juga boleh disapu pada tapak kaki.

Kelebihan Menggunakan Minyak Asmak


Minyak Herba Asmak Penawar Asma Mujarab

●Kandungan minyak herba Asmak mujarab ini telah menjalani R&D lebih selamat,lebih suci,tidak “overdose” bahan tertentu dan tidak mengandungi bahan aktif yang tinggi.

●Minyak Herba Asmak lebih mesra kulit di mana peratusan alahan pada herbanya tersangat rendah dan mesra bayi.

●Minyak Herba Asmak ini lebih cepat menyerap di kulit,sebab itu ramai yang mengakui keberkesanannya jauh LEBIH CEPAT kerana menggunakan teknologi nano.

●Minyak Herba Asmak ini berangin dan tidak panas kerana ianya mengikut piawaian yang ditetapkan dan kandungannya sentiasa sama tidak berubah sebab dihasilkan di kilang yang GMP dan mempunyai sukatan kandungan bahan yang sama.

●Minyak Herba Asmak bukan sahaja berkesan untuk asma,semput,lelah,batuk,kahak,selsema,gigitan serangga,luka,terkena api tetapi juga berkesan untuk sakit perut,bengkak,lenguh,buasir,sembelit,senggugut,membantu
melancarkan darah,sakit kepala,migrain,resdung,sakit gigi,strok dan ulser.

●Mereka yang mendapatkan minyak R&D akan diberikan rundingan cara pakai mengikut masalah yang dihadapi dan biasanya akan dipantau oleh pengedar sah yang mempunyai ID.Malah pelanggan digalakkan berhubung dengan pengedar yang berkenaan sama ada untuk sebarang masalah berkaitan atau berkongsi pengalaman mencuba.

●Jaminan kesucian dan keselamatan minyak asmak mujarab kepada pengguna.



Harga Minyak Herba Asmak

Harga sebotol Minyak Asmak ini adalah RM39.00, isi kandungannya adalah 30ml. Boleh didapati daripada agen atu pengedar-pengedar MHAMSB yang sah. 


                           Testimoni minyak herba asmak mujarab

 REVIEW PERSONAL FIQA SELAMA 3 MINGGU PENGGUNAAN.

Minyak Herba Asmak Penawar Asma Mujarab

1.Situasi 1 dimana anak fiqa terhantuk bucu katil..fiqa sapu denganmenggunakan #minyakasmak..keesokan paginya benjol di dahi anak fiqa surut..kalau sebelum ini jika dia terhantuk benjol dikepalanya akan kekal sekurang-kurangnya 3 hari langsung tidak surut walau dah disapu ubat.

2.Situasi kedua dimana dalam mulut fiqa luka,kisahnya terhantuk dengan kepala anak..fiqa sapu,darah cepat berhenti dan rasa denyut2 pun berkurangan.Jangan risau kalau tertelan sikit  sebab kandungannya adalah ramuan dari formulasi habbatussauda’, minyak zaitun, minyak kelapa dara, minyak gamat dan herba terpilih telah diproses dengan teknologi nano di kilang bertaraf GMP.

3.#Minyakasmak ini juga fiqa guna sebagai penganti minyak telon.Anak-anak pun selesa je.

4.Kebetulan minyak angin dah habis dan fiqa guna #minyakasmak ini sebagai ubat sapu.Fiqa memang selalu kebas-kebas kaki,bila guna kaki rasa hangat dan apa yang terkeluar dari mulut…wahh bagus juga ubat nie..semestinya fiqa syorkan kepada sanak saudara dan ibu fiqa sendiri.Selain daripada itu #minyakasmak  ini juga mampu melega sakit-sakit kepala serta sengal2 badan.Memang best.


Antara lain kegunaan Minyak Herba Asmak seperti dibawah,dan seperti korang lihat yang ditandai warna merah ialah berdasarkan pengalaman fiqa sendiri mencuba Minyak Herba Asmak ini.Terima kasih kepada Minyak Herba Asmak kerana dengan adanya sebotol minyak ini,sekurang-kurangnya boleh menyelamatkan keadaan@pelbagai situasi.

    *Asma, semput dan lelah-BERKESAN
    *Menghilangkan batuk-BERKESAN
    *Mencairkan lendir kahak-BERKESAN
    *Melegakan Selsema-BERKESAN
  *Kegatalan akibat terkena gigitan serangga seperti nyamuk dan sebagainya-BERKESAN
    *Menyembuh luka-BERKESAN
    *Terkena api/benda panas-BERKESAN
    *Melegakan sakit perut-BERKESAN
    *Menghilangkan bengkak-BERKESAN
    *Lenguh-lenguh badan-BERKESAN
    *Masalah Buasir
    *Mengatasi masalah sembelit
    *Melegakan senggugut bagi wanita-BERKESAN
    *Melancarkan peredaran darah
    *Melegakan sakit kepala dan juga migrain-BERKESAN
    *Sesuai juga untuk merawat Resdung
    *Merawat sakit gigi
    *Untuk rawat penyakit strok
    *Juga sesuai untuk merawat ulser

Apa yang fiqa boleh simpulkan disini ialah,#minyakasmak ini memang berbaloi dimiliki.Kalau boleh wajib ada dua 1 letak dalam beg tangan 1 lagi simpan  dirumah.


Banyak lagi testimoni yang telah mencuba Minyak Asmak ini..kalau nak tengok testimoni mereka boleh klik link di bawah...



Minyak Herba Asmak Penawar Asma Mujarab
#MinyakHerbaAsmak disini #sepang #KLIA

Jadi apa pendapat anda??Tepuk dada tanya selera..tidak percaya??kena beli uji dan bukti sendiri keberkesanannya.OK!!

Agen Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd


Pastikan anda mendapatkan minyak Herba Asmak dari pengedar sah syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (MHAMSB) yang memaparkan No ID sahaja,dan jika anda ragu-ragu,anda boleh meminta ID pengedar dari mereka.Kebelakangan ini ramai pihak yang menggunakan gambar dan bahan pemasaran syarikat tetapi menjual produk lain dan cara ini teramatlah tidak beretika.Sokonglah 1000+ pengedar kami yang berdaftar dengan cara yang sah.

Dapatkan minyak Herba Asmak dari Pengedar sah yang mempunyai ID dari syarikat MHAMSB sahaja.

Sekiranya berminat nak mencuba Minyak Herba Asmak atau nak menjadi agen Minyak Herba Asmak,boleh ke link di bawah atau hubungi terus  :
Hotline HQ : 019 - 970 8897
Website rasmi syarikat : http://mham.com.my/

Website Minyak Herba Asmak :
http://penawarasma.com.my

Ig : mham.sdnbhd
https://www.instagram.com/mham.sdnbhd/

Fb Page :

Penawar Asma Mujarab
https://www.facebook.com/penawarasma/

Minyak Herba Asmak HQ

https://www.facebook.com/minyakherbaasmamujarabsdnbhd/

Youtube:https://www.youtube.com/chanel/UCW7XwJbaxkXCKe3f7NEucag



Minyak Herba Asmak Penawar Asma Mujarab

Rawatan alternatif herba (secara sapuan luaran) untuk masalah pernafasan seperti asma (lelah), semput, sesak nafas, kahak, batuk dan selsema, di samping pelbagai lagi kegunaan luaran yang lain. Diformulasikan daripada kombinasi pelbagai minyak dan herba terpilih, Minyak Herba Asmak sesuai digunakan untuk semua peringkat usia. Dengan teknologi nano, Minyak Herba Asmak telah membantu lebih daripada 200,000++ pelanggan!!


Post a comment

0 Comments