Review: Eumora Facial Bar

Fiqa ada terima satu sampel sabun eumora minggu lepas,teruja nak guna kerana  Sabun EUMORA merupakan sabun ALL IN ONE yang memang ajaib.


Eumora Facial Bar

Sebelum itu,mari berkenalan dengan sabun Eumora ini.

Sabun EUMORA merupakan sabun ALL IN ONE yang memang ajaib. Hanya 3 minit sahaja anda akan dapat melihat perubahannya. 30 minit wajah anda akan bertambah cantik dan berseri. EUMORA adalah 100% semulajadi.Bar Rawatan kulit yang mengandungi MOOR yang hebat dan mikroalga yang dihidrat (H-ma), dihasilkan serta 100% diimport dari eropah.


Antara bahan-bahan yang terkandung dalam EUMORA adalah :-
1) -Hma - Algae yg kaya dengan antioksida, vitamin dan mineral dari Europe untuk mengembalikan keremajaan dan menyembuhkan kulit.

2) Heilmoor Clay – Terdiri daripada beratus herba, bahan organic, antibiotic yang semulajadi, hormon tumbuhan dan banyak lagi.

Kebaikan Menggunakan EUMORA :

* mengecilkan pori-pori
* mengawal blackheads dan whiteheads
* mengawal keseimbangan pH pada kulit
* mengawal masalah jerawat dan kulit sensitive
* mengurangkan kesan parut pada kulit
* mengurangkan pigmentasi dan mengawal masalah jeragat
* mampu mengurangkan garis-garis halus / kedut pada wajah
* membantu mengawal masalah penyakit kulit, eczema, psoriasis, stretchmarks,kesan selulit dsbnya
 * kulit kelihatan 1 tona lebih cerah kerana proses exfoliation
* kulit kelihatan lebih kemerahan secara semulajadi dan berseri-seri
* meningkatkan keupayaan kitaran sel kulit, menjadikan kulit sentiasa anjal,sihat dan berseri
* sangat sesuai dan selamat digunakan kepada bayi dan kanak-kanak
* mengurangkan noda-noda hitam dan sel mati pada keliling leher, celah ketiak dan bikini line
* bagus untuk mengekalkan keseimbangan minyak pada kulit kepala
* melembutkan rambut dan menyihatkannnya
* Matikan jerawat muka @ badan
* Kurangkan kedut muka, facelift up, eyebag, dark circles, jeragat, pigmentation
* Menegangkan muka & berseri2
* Menjadi syampu utk menjadikan rambut lebih sihat, berkilat dan lembut.


Fiqa guna sabun Eumora selama seminggu,mula-mula kulit muka fiqa kering dan rasa tegang.lepas tu ada sedikit pengelupasan halus tapi tapi lama-lama warna kulit dah sekata...Memang kulit nampak sihat. sekata, lembut, gebu. Kesan-kesan parut serta garis-garis hitam dibawah mata fiqa semakin berkurangan. Memang  puas hati.Fiqa pasti akan terus gunakannya.

PROSES DAN TINDAKBALAS SEMASA MENGGUNAKAN EUMORA SPA FACIAL BAR

>> Memandangkan Eumora Spa Facial Bar adalah lebih kepada rawatan dan pembersihan, fiqa mengalami sedikit ketidakselesaan pada permulaan menggunakan sabun Eumora.

>> Berikut adalah antara tindakbalas dan keterangan mengenainya (tidak berlaku kepada setiap individu):

1.Pengelupasan – Mula-mula pakai tu kulit mula menggelupas risau juga..hehe tetapi ia sebenarnya dalam proses meremajakan kulit fiqa. Eumora Spa Facial Bar tidak menghakis kulit , sebaliknya menggugurkan lapisan yang tidak dapat diperbaiki dan memperbaharui kulit tersebut dengan kulit yang licin. Oleh itu, kulit fiqa sebenarnya tidak mengelupas, tetapi lebih sesuai disebut bersalin kulit.

2.Gatal – Fiqa mempunyai resdung. Eumora Spa Facial Bar akan melakukan proses ‘DETOX’ dan akan mengeluarkan bahan-bahan kotor dari kulit fiqa termasuk resdung. Sewaktu proses ‘DETOX’ ini, fiqa mengalami sedikit rasa kegatalan pada awal penggunaan.

3.Keluar jerawat – Selepas 3 ke 4 hari guna keluar jerawat,tapi tak lah banyak.Kenapa keluar jerawat.??Mengikut review Sekiranya kita penggemar makanan bergoreng, makanan laut dan daging (makanan yang banyak mengandungi toksin), maka toksin yang berlebihan akan disimpan di bawah kulit tubuh. Eumora akan melakukan proses ‘DETOX’ iaitu membuang toksin dari badan anda dan proses ini menyebabkan ketumbuhan jerawat (jerawat adalah antara tindakbalas toksin di dalam kulit)

>> Kesan sampingan di atas hanya bersifat sementara. Jadi teruskan menggunakan Eumora Spa Facial Bar. Ianya juga tidak berlaku kepada setiap individu.





Cara-cara Penggunaan EUMORA     

1. Bersihkan tangan sebelum guna, gosokkan pada tapak tangan untuk keluarkan buih. Ambil buih dan letakkan di kawasan yang bermasalah seperti jeragat, parut, kedut dan liang-liang roma yg besar sambil gosok perlahan-lahan (buat bulatan) hingga meresap kedalam kulit kemudian basahkan tangan, gosok lagi hingga keluar buih dan gosok ke seluruh bahagian muka. Untuk pertama kali guna, massage muka sehingga buih menyerap ke dalam kulit tetapi untuk seterusnya..hanya gosokkan buih ke seluruh muka sahaja.

2. Kemudian biarkan selama lebih kurang 3 minit, kurang tidak apa. Jika sudah lama guna, cuma biarkan 1-2 minit sahaja)

3. Basuh muka dan biarkan kering sendiri (Jangan lap) Berita Baik!! Tidak perlu gunakan toner dan cleanser lagi. Hanya perlu guna moisturizer & sunblock sahaja.

4. Sesuai digunakan 2 x sehari (pagi dan malam)

5. Sabun ini boleh mencerahkan kawasan yang gelap seperti celah ketiak, peha dan leher. Pada bahagian badan boleh dibiarkan lebih dari 3 minit sebelum cuci.

6. Boleh juga digunakan sebagai shampoo (Tak perlu guna shampoo dan conditioner lain lagi). Caranya adalah:- basahkan rambut kemudian keluarkan buih pada tapak tangan dan gosok seluruh kepala dan rambut. Tidak perlu buih yang banyak seperti shampoo yang lain. Rambut akan lebih lembut, bersinar, hitam, lebat dan Insyaallah tiada kelumumur.

Siapa boleh guna sabun ini?

Semua orang ... lelaki / perempuan / dewasa / kanak-kanak / bayi

Tempat guna:
Seluruh tubuh ... dari hujung rambut hingga ke hujung kaki

TIPS MENGGUNAKAN EUMORA:-

Rehatkan kulit anda dari sebarang bahan kosmetik untuk tempoh 12 jam atau lebih untuk
membolehkan kulit anda berada dalam kedaan natural sebelum menggunakan EUMORA

SEBELUM MENGGUNAKAN EUMORA BERSIHKAN MAKEUP DARI MUKA ANDA DAHULU!!!!


Berminat nak mencuba?
Untuk maklumat lanjut

Facebook : MoorEumoraBar
Instagram : EumoraMoorBar
Website : eumoramoorbar.com
Email : ask@eumoramoorbar.com


Post a Comment

1 Comments

  1. We are offering the Eumora Classic Facial Bar (1 Box) at a massively discounted price of USD 75 (Usual Price USD 150).

    3 Minutes Is All It Takes To Look Younger!

    The only skin health facial bar that heals All Skin Types.

    Save Money on skincare, botox, laser and collagen injection.

    Your All-In-One Beauty Treatment! You stand to lose acne, wrinkles, lines, freckles, pimples, dull skin, white head, black head, eye bags, big pores, age spots, sagging skin, dark circles, pigmentation and scars.

    If you do not get your Eumora bar right now, you may never see this offer again ... Ever!

    Buy Now at http://amzn.to/2lAbd9M

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.Terima Kasih juga kerana sudi tinggalkan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang LINK AKTIF akan di buang secara automatik. Harap maklum.
Terima Kasih ..